Forum drachenfels.nazwa.pl/drachenfels/forum/
Forum Zamku Drachenfels
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 
[Strona Główna Zamku]    [Komnata Konstanta]
Szalone pomysły na sesji
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum drachenfels.nazwa.pl/drachenfels/forum/ Strona Główna -> Sesja
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Xsary
Markgraf
Markgraf


Dołączył: 09 Sty 2005
Posty: 2039
Skąd: Nowa Sól

PostWysłany: Pią Sty 21, 2005 21:58    Temat postu: Szalone pomysły na sesji Odpowiedz z cytatem

Humor, kupa Razz śmiechu, żarty. Co o tym sądzicie? U mnie na sesji gracze wymyślają nie stworzone rzeczy typu wskakiwanie do wozu z podwójnym saltem. Albo inna rzecz moi gracze chcieli założyć karczmę "Pieróg" ale nie mieli szyldu, więc poszli do innej karczmy i wyrwali z niej szyld. Ciekawe rozwiązanie Very Happy Very Happy
_________________
#Sesja Przyjaciel czy wróg? - Frank albo Fred
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Xarandil
Mod Elfów
Mod Elfów


Dołączył: 30 Lis 2004
Posty: 1266
Skąd: warszawa

PostWysłany: Pią Sty 21, 2005 23:45    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja kiedyś jak grałem skradałem sie od tyłu na 2 łuczników i oni mnie zobaczyli to ja wymyśliłem ze żucam sie na nich jednemu w biegu ucinam głowe mieczem a na drugiego biegne robiąc salto i atakuje go z gory i o dziwo udało mi sie ;] zachlastałem obydwu miałem we wszystkich zutach jak się pozniej dowiedziałem nie wiecej niz 5 ;] Albo na tej samej sesji (ja własnie zdązyłem uciec w las ) reszta stoi na środku drogi i celują w nich z łuków/kusz i podchodzi odebrać im kase herszt banitów no to jeden robi coś takiego że podchodzi za reke go łapie jak do przywitania i mowi czesc koriniusie a koles takie zmieszanie patrzy si ena niego i pytanie a my sie znamy a on no tak i leje mu wode jakis kit wciska ale na koniec i tak umarł (miał 2% szans ze zgadnie jego imie i zgadł;] ) Albo kiedyś moj kompel opowiadał mi jak była taka akcja ze jadą na koniu i trol jest i galopuja na niego walczyć...i mowi ze robi coś takiego staje na koniu strzelam z łuku skacze robie salto i wyzucam łuk wyjmuje miecz i przypuszczam atak z salta z mieczamna trola a to to wyglądało tak:
Stajesz na konia strzelasz złuku nie trafiasz niezauwazyłes ze było drzewo jebłes mordą w gałąż spadłek z konia w prost pod jego pod kopyta on ciebie stratował i na koniec trol cie zjadł ;] to takie jedyne sytuacje jakie sobie przypominam a i jeszcze kiedyś uciekałem z miasta to na mury i do fosy skkałem podczas oblezenia zamku ;p
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Zedd
Mod Magów
Mod Magów


Dołączył: 04 Gru 2004
Posty: 722
Skąd: Zielona Góra

PostWysłany: Sob Sty 22, 2005 11:24    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wszystko fajnie - tylko 2% mi sie nie podoba.. Za duzo.. 1% - udany to jeszcze jeden rzut na k100 i jak wypadnie 1% to moze zgadnac.. Tak bym ja zrobil.. Uczeni i postacie z wyskoka inteligencja dodatkowe modyfikatory. Wink Ale trole rzadza swiatem.. Smile
_________________
Zeddicus
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Xarandil
Mod Elfów
Mod Elfów


Dołączył: 30 Lis 2004
Posty: 1266
Skąd: warszawa

PostWysłany: Sob Sty 22, 2005 13:35    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zedzie to było 2% na k100... a jak by było 1% to i tak by zgadł ;p....
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Blackswordsman
Mod Bestii
Mod Bestii


Dołączył: 18 Sty 2005
Posty: 3926
Skąd: Brama wymiarów północnego bieguna:)

PostWysłany: Nie Sty 23, 2005 01:12    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jak gracze nie wymyślą jakiegoś kawału sobie nawzajem albo npecom to ja sam wymyślam śmieszne sytuacje rozmowy lub Npeców.
_________________
Jestem mieczem i zbroją. Moja droga tam gdzie krew.

MG tu i tam ^^
#Sesja Przekleństwo Wzgórz Hager Gatz
#Sesja Miasto Darrow
#Sesja Wichry Aderus
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Zedd
Mod Magów
Mod Magów


Dołączył: 04 Gru 2004
Posty: 722
Skąd: Zielona Góra

PostWysłany: Nie Sty 23, 2005 11:51    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Pamietna sytuacja.. - zaczerpnieta z jakiejs przygody znalezionej na necie..

Gracze wchodzac do jakiejs karczmy pozna noca.. (Bezdroza - do najblizszego miasta kilkanascie mil..) natykaja sie w srodku na grupe "szlachty", ktora robi sobie zarty z innych przejezdych. Maja oni jednak asa w rekawie - bowiem pod kazda sciana stoi jeden z ich ochroniarzy. A chlopy to byly zwaliste.
Tak wiec do krasnoluda - jednego z graczy - podchodzi jakis zebrak z kuflem piwa. Staje przed nim i mowiac: "przepraszam" wylewa mu piwo na brode i ucieka szybko do stolika gdzie siedzi paru magnatow.. Smieja sie oni do rozpuku i jeden z nich wrecza zlota monete zebrakowi.
Krasnoludy znane sa ze swej zapalczywosci a ten przewyzszal chyba ich wszystkich..
Zaczaili sie przy wychodku.. Gdy jeden z lekko juz podchmielonych "moznych" szedl oddac sie sprawie wiadomej dopadli go i skneblowali. Potem na grubej linie opuscili do kloaki i maczali go niczym kawalek miesa w panierce.. Potem wyciagnowszy go kopniakami zapedzili do karczmy. Tam juz czekal drugi krasnolud z hobbitem stojac przy barze i saczac piwo. Gdy "magnacik" wpadl do karczmy - wszyscy jak jeden maz ucichli (smrod byl nie do przenikniecia) - tylko hobbit zwrocil sie do krasnoluda tymi oto slowy:
" No widzisz - mowilem Ci ze tak bedzie.. Wygralem wiec zaklad" - po czym krasnolud krecac glowa wyjal zza pazuchy mieszek, odliczyl 5zk i wreczyl hobbitowi..
Na reakcje gawiedzi zgromadzonej w karczmie nie trzeba bylo dlugo czekac.. Ponizeni salwami smiechu "magnaci" umkneli do swojego pokoju. "Panierowanym" zajeli sie ochroniarze.. Nie bylo interwencji z ich strona poniewaz gracze mieli uznanie wszystkich zgromadzonych w karczmie, ktorym "panoczki" rowniez daly sie we znaki..
_________________
Zeddicus
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Xsary
Markgraf
Markgraf


Dołączył: 09 Sty 2005
Posty: 2039
Skąd: Nowa Sól

PostWysłany: Pon Sty 24, 2005 16:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Yhyhy fajnie fajnie "w panierce maczany" jeśli dobrze pamiętam. A co powiecie na skakanie z bangi bez liny? Moi gracze to ostatnio robili w mieście Aldorf i zarobili 20 ZK Razz
_________________
#Sesja Przyjaciel czy wróg? - Frank albo Fred
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Zedd
Mod Magów
Mod Magów


Dołączył: 04 Gru 2004
Posty: 722
Skąd: Zielona Góra

PostWysłany: Wto Sty 25, 2005 12:57    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

U nas nikt by im nic nie rzucil.. Owszem - wszyscy chetnie by popatrzyli, ale zeby za takie cos kase rzucac.. Pozatym te 20zk to chyba posmiertnie na jakies konto w banku krasnoludzkim... Wink
_________________
Zeddicus
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Xsary
Markgraf
Markgraf


Dołączył: 09 Sty 2005
Posty: 2039
Skąd: Nowa Sól

PostWysłany: Wto Sty 25, 2005 23:39    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Hmmm no ale musieli sobie odpisać po 10 od OGD he he no sorry po godzinie skakania na ryj musza być dekormacje twarzy Very Happy
_________________
#Sesja Przyjaciel czy wróg? - Frank albo Fred
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Blackswordsman
Mod Bestii
Mod Bestii


Dołączył: 18 Sty 2005
Posty: 3926
Skąd: Brama wymiarów północnego bieguna:)

PostWysłany: Sro Sty 26, 2005 00:14    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

U mnie też by żywi nie wyszli z tych skoków, ty chyba heroika prowadzisz. Ewentualnie to może by byli tylko połamani.
_________________
Jestem mieczem i zbroją. Moja droga tam gdzie krew.

MG tu i tam ^^
#Sesja Przekleństwo Wzgórz Hager Gatz
#Sesja Miasto Darrow
#Sesja Wichry Aderus
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Xarandil
Mod Elfów
Mod Elfów


Dołączył: 30 Lis 2004
Posty: 1266
Skąd: warszawa

PostWysłany: Sro Sty 26, 2005 01:26    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A na dole czekał woż belen siana.....
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Blackswordsman
Mod Bestii
Mod Bestii


Dołączył: 18 Sty 2005
Posty: 3926
Skąd: Brama wymiarów północnego bieguna:)

PostWysłany: Sro Sty 26, 2005 01:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ale tak się złozyło że pewien szlachcic kazał przesunąć wóz bo mu przeszkadzał. Hej ja juz ten wóz gdzieś widziałem. A może mi się śnił Question
_________________
Jestem mieczem i zbroją. Moja droga tam gdzie krew.

MG tu i tam ^^
#Sesja Przekleństwo Wzgórz Hager Gatz
#Sesja Miasto Darrow
#Sesja Wichry Aderus
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Xsary
Markgraf
Markgraf


Dołączył: 09 Sty 2005
Posty: 2039
Skąd: Nowa Sól

PostWysłany: Sro Sty 26, 2005 23:48    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A co powiecie na zjeżdżanie na tarczy ze schodów?? (coś a la legolas)
_________________
#Sesja Przyjaciel czy wróg? - Frank albo Fred
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Blackswordsman
Mod Bestii
Mod Bestii


Dołączył: 18 Sty 2005
Posty: 3926
Skąd: Brama wymiarów północnego bieguna:)

PostWysłany: Nie Lut 27, 2005 13:04    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Co do śmiesznych pomysłów to wczoraj prowadziłem. Szedł sobie krasnolud inżynier, z kobietą żakiem , byłym grabarzem ,ciężko rannym magiem którego demo wydziergał i towarzyszyło im 8 młodych halfingów służących. Jako broń to mieli jeden topór, siekierke i dwa sztylety. Szli wąskim tunelem gdy nagle natknęli się na kupe trolla. Świeża była oczywiście. No to krasnolud inżynier wpadł na pomysł: jak się gównem wysmaruje to mnie troll zostawi w spokoju. I cały się wytarzał w gównie. Grabarz też na to poszedł a maga wysmarowali siłą bo i tak ledwo trzymał się na nogach i był zbyt wyczerpany żeby czarować. Kobieta nie chciała ale jak ją troll zaatakował i przez przypadek się wytarzała to potem sama też się wybrudziła. I tak bochaterska drużyna w gównianym stylu uciekła z jaskini trolli. Laughing Niestety halfingi zginęły bo nie zastosowały tego specjalnego kamuflarzu. Laughing Ale ogólnie była kupa śmiechu. O kurde Kupa Laughing śmiechu.
_________________
Jestem mieczem i zbroją. Moja droga tam gdzie krew.

MG tu i tam ^^
#Sesja Przekleństwo Wzgórz Hager Gatz
#Sesja Miasto Darrow
#Sesja Wichry Aderus
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Xsary
Markgraf
Markgraf


Dołączył: 09 Sty 2005
Posty: 2039
Skąd: Nowa Sól

PostWysłany: Nie Lut 27, 2005 14:30    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Hmmm no kupa śmiechu Very Happy To ja teraz cos zaserwuje:
Ja i mój kumpel zrobiliśmy włama do domu. I stoją sobie drzwi. Drewniane i zamknięte. Ja wpadłem na pomysł żeby je wywarzyc z "baśki". A więc do roboty. Po 5 minutach zaczęło nam się ostro kręcić w głowie i byliśmy zamamroczeni. W końcu mój kolo wykonywał ostatni cios. A że głośno waliliśmy w te drzwi no to właściciel tego domu otworzył drzwi. Mój kumpel po rzutach + siła i tak dalej zadał coś zz 15 obrażeń Very Happy. No nic musieliśmy uciekać Razz[/u]
_________________
#Sesja Przyjaciel czy wróg? - Frank albo Fred
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum drachenfels.nazwa.pl/drachenfels/forum/ Strona Główna -> Sesja Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Wchodzę tam! - Mapy taktyczne do gier fabularnych.