Forum drachenfels.nazwa.pl/drachenfels/forum/
Forum Zamku Drachenfels
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 
[Strona Główna Zamku]    [Komnata Konstanta]
Wampiry i ich życie wśród ludzi
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum drachenfels.nazwa.pl/drachenfels/forum/ Strona Główna -> Martwe Ziemie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Xarandil
Mod Elfów
Mod Elfów


Dołączył: 30 Lis 2004
Posty: 1266
Skąd: warszawa

PostWysłany: Czw Kwi 21, 2005 15:17    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie poprostu trzeba troche zmienić i urozmaićic to dla gracza bo Wampiry to nie są puste umarlaki które są maszynami do zabijania.... bo to jest bezsęsu.... wg mnie ale żeby to też miało jakiś sęs niż statystyki bycie wampirem masz jakieś skille itp itd.... np szpony albo coś innego jakies transformacje....
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Blackswordsman
Mod Bestii
Mod Bestii


Dołączył: 18 Sty 2005
Posty: 3927
Skąd: Brama wymiarów północnego bieguna:)

PostWysłany: Czw Kwi 21, 2005 21:39    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Moje wampiry nie mają do wszystkiego +30 Smile Mają rozwinięcia z profesji a z tytułu, że są wampirami to mogą nauczyć się rzeczy o których ludziom wydaje się , że to magia. I zbytnio się nie mylą. To poprostu inny rodzaj wykorzystywania sojej energii magicznej.
_________________
Jestem mieczem i zbroją. Moja droga tam gdzie krew.

MG tu i tam ^^
#Sesja Przekleństwo Wzgórz Hager Gatz
#Sesja Miasto Darrow
#Sesja Wichry Aderus
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Tzimisce
Mod Nekropolii
Mod Nekropolii


Dołączył: 21 Lut 2005
Posty: 101

PostWysłany: Pią Kwi 22, 2005 10:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

pijawy są magiczne- władają w końcu nekromancją, ale wiele istot w warhlaku jest magicznych i o wiele słabszych niż one. A jeszcze więcej jest istot dotkniętych Chałasem
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Blackswordsman
Mod Bestii
Mod Bestii


Dołączył: 18 Sty 2005
Posty: 3927
Skąd: Brama wymiarów północnego bieguna:)

PostWysłany: Pon Kwi 25, 2005 22:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ty mi tu chałasu nie wprowadzaj. to są Martwe ziemie i ma być spokój. Wszelkie inne dzwięki odmienne od szurania nogą nieboszczyków, chrzęstu przemieszczających się kości, radosnego eyeyeyeyyyyyyy wydawanego przez zombie i recytacji nekromanckich zaklęć Zabronione! Chałas precz na pustkowia. To porządny cmentarz. Twisted Evil
_________________
Jestem mieczem i zbroją. Moja droga tam gdzie krew.

MG tu i tam ^^
#Sesja Przekleństwo Wzgórz Hager Gatz
#Sesja Miasto Darrow
#Sesja Wichry Aderus
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Łysy1382
Skrzydłowy
Skrzydłowy


Dołączył: 10 Sty 2005
Posty: 174
Skąd: Albion

PostWysłany: Wto Kwi 26, 2005 16:46    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Pytanie: Czy moze byc jeszcze slychac gwizdanie radosnego grabarza, ktory wlasnie zakopuje kolejne zwloki ??
_________________
" To BEER or not to BEER "
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Blackswordsman
Mod Bestii
Mod Bestii


Dołączył: 18 Sty 2005
Posty: 3927
Skąd: Brama wymiarów północnego bieguna:)

PostWysłany: Wto Kwi 26, 2005 19:09    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Może być. Ale lepiej żeby to była pijawa , bo inaczej go zjedzą. Tutaj rządzi prawo zgniłych kości. Twisted Evil
_________________
Jestem mieczem i zbroją. Moja droga tam gdzie krew.

MG tu i tam ^^
#Sesja Przekleństwo Wzgórz Hager Gatz
#Sesja Miasto Darrow
#Sesja Wichry Aderus
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Łysy1382
Skrzydłowy
Skrzydłowy


Dołączył: 10 Sty 2005
Posty: 174
Skąd: Albion

PostWysłany: Sro Kwi 27, 2005 12:24    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Troche wiecej szacunku Black do pieknego zawodu grabarza. Gdyby nie on, to nie mialbys tych zgnilych kosci....
_________________
" To BEER or not to BEER "
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Tzimisce
Mod Nekropolii
Mod Nekropolii


Dołączył: 21 Lut 2005
Posty: 101

PostWysłany: Sro Maj 04, 2005 12:39    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

och taaaak.... na naszym wesołym smentarzu już nie ma rigor mortis.... teraz jest vigor mortis!!!!!.... śmierć krasnalom, drzewolubom, człekom i nizołom... niech wstaną jako nasza wesoła kompanija
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Tzimisce
Mod Nekropolii
Mod Nekropolii


Dołączył: 21 Lut 2005
Posty: 101

PostWysłany: Czw Mar 30, 2006 13:14    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wracając do tematu wampirów...
Image wampirów w wfrp powinien się zmienić. Nie wiem jak to zostało w drugiej edycji roziązane- może ktoś mnie oświeci?
Z prerspektywy czasu uważam, że nawet mieszanie systemów jest poniekąd dobre by uczłowieczyć wampiry,ale powinno się zachować rozsądny umiar. Należy pamiętać, że rola i ukazanie pijawek w warhammerze i w wampirze jest inna.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Brujah
Rycerz Zamku
Rycerz Zamku


Dołączył: 04 Lut 2006
Posty: 327
Skąd: Sylvania - Zamek Drakenhof

PostWysłany: Czw Mar 30, 2006 21:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tak! Uczłowieczyć! Very Happy Uczłowieczony wampir w przygdzie jest o wiele ciekawszy niż maszyna do zabijania...

Osobiście gdy wstawiałem do przygód wampiry to tylko uczłowieczone. Jeden podawał się za syna bogatego szlachica Wink
_________________
#Altdorf - Brujah, tak jakby człowiek Wink
#Dzielnica Kupiecka - MG Falandar Von Geldhaben (NPC)
#Pałac Mordu - Wolfram "Nachtmann"
#Przyjaciel czy Wróg? - Domarasc Ungardt "Marzyciel"
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Blackswordsman
Mod Bestii
Mod Bestii


Dołączył: 18 Sty 2005
Posty: 3927
Skąd: Brama wymiarów północnego bieguna:)

PostWysłany: Czw Mar 30, 2006 21:49    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W drugiej edycji Wampiry to nadal maszynki do krojenia mięsa i wysysania krwi chociaż nie potraktowano ich już aż tak "zimno". jest coś takiego jak rodziny wampirze różniące niece swych członków umiejętnościami. Zdaje mi sie że lekko je uczłowieczono jak to ujęliście. Nadal jednak wampiry są jak stralowe golemy na akceleracji jeśli chodzi o możliwości bojowe.
_________________
Jestem mieczem i zbroją. Moja droga tam gdzie krew.

MG tu i tam ^^
#Sesja Przekleństwo Wzgórz Hager Gatz
#Sesja Miasto Darrow
#Sesja Wichry Aderus
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Urdhgag
Odźwierny
Odźwierny


Dołączył: 02 Lip 2005
Posty: 110
Skąd: Festung Breslau

PostWysłany: Pią Gru 29, 2006 23:54    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W moich scenariuszach używam statystyk zaproponowanych w nieoficjalnym dodatku, którego autora nie pomnę, a który znaleźć można w zamkowym skarbcu.

Oczywiście ubicie takiego przez człowieka - a właściwie cały oddział to nie lada wyczyn. Tylko, że moje wampiry nie wyją w swoich samotniach. One żwawo uczestniczą w polityce państw, miast i guberni całego Starego Świata.

Nie spotkasz u mnie, czegoś takiego jak pojedynek wampirów - być może jako kulminacja w przygodzie (to będzie jedyny wyjątek - natomiast można być pewnym, że co dizeń i co noc będzie dochodziło do starć między ich sługami.
_________________
#Sesja: Upadek Imperium: Henset Czerwonogłowy

"Szybko się poruszaja i niosą jakieś książeczki... Chować się!!! JEchowy nadlatują!!!"
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Łupina
Strażnik
Strażnik


Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 51

PostWysłany: Pią Kwi 20, 2007 16:16    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wampiry raczej nieznajdują i nieznajdą wspulnego języka z ludżmi!!Wampiry są mniej lub bardziej dzikie.Np strzygon to ewidentny dzikus i machina do zabijania natomiast wampiry smoczej krwi są wmiare ludzkie..Sa szlachicami i mozna sie z nimi jakos dogadac ( ZANIM NIEZETNA CI GLOWY) Twisted Evil
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Martin von Carstein
Rycerz Zamku
Rycerz Zamku


Dołączył: 11 Cze 2010
Posty: 376

PostWysłany: Pon Sty 24, 2011 12:07    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Odkopuję.
Wampiry to istoty żerujące w mniejszym bądź większym stopniu na ludziach. Nie są dzikie (Oprócz Strigoi i w pewnym stopniu Nekrarchian). Von Carsteinowie i wampiry Lhamijskie (czy jak się to pisze) to typowi arystokraci, z wielkimi ambicjami. Otaczają się rzeszą sług ludzkich, żyją często wśród żywej społeczności w ukryciu. Znaczy - można się z nimi porozumieć, nie rozszarpią cię na dzień dobry, o ile tego nie zechcą... i o ile mają już swe lata.

Krwawe Smoki mają swój kodeks honorowy. Dodatkowo to rycerze, więc jak najbardziej.
_________________
http://vaevictis15mm.blogspot.com
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Skrobo
Odźwierny
Odźwierny


Dołączył: 17 Sty 2011
Posty: 106
Skąd: Wolne Miasto Gdańsk

PostWysłany: Pon Sty 24, 2011 12:36    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Pamiętam jak raz MG nas wykiwał - wiedzieliśmy że w mieścinie jest wampir.
Władca miasta zachowywał się jakby był nowoprzemienionym - nabijanie ludzi na pale, czerwona zbroja, wieczny turniej rycerski na ostre, znikające dziewice...
Więc twardo ruszyliśmy by to zbadać, wreszcie dopadliśmy go przed snem i hop...
3 minuty i trup ee - co się stało??
Dziewice już nie ginęły ale wampira było czuć cały czas - wreszcie wpadliśmy na to, że nasz pracodawca - miejscowy adwokat nie powinien mieć dyplomu z przed 60 lat wywieszonego na ścianie, skoro wygląda na co najwyżej 40 lat...
Goniliśmy go potem przez kilka następnych sesji - sprytny był chaliera...
_________________
#Przyjaciel czy wróg? => Baldus (zazwyczaj), człowiek
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum drachenfels.nazwa.pl/drachenfels/forum/ Strona Główna -> Martwe Ziemie Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Wchodzę tam! - Mapy taktyczne do gier fabularnych.