Forum drachenfels.nazwa.pl/drachenfels/forum/
Forum Zamku Drachenfels
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 
[Strona Główna Zamku]    [Komnata Konstanta]
Pytania do moderatorów, czyli jak grać "dziwnymi"
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum drachenfels.nazwa.pl/drachenfels/forum/ Strona Główna -> Pustkowia Chaosu
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lord Rahl
Mod Chaosu
Mod Chaosu


Dołączył: 03 Gru 2004
Posty: 464
Skąd: Zielona Góra

PostWysłany: Sob Gru 04, 2004 17:33    Temat postu: Pytania do moderatorów, czyli jak grać "dziwnymi" Odpowiedz z cytatem

piszcie tutaj wszyskie swoje pytania dotyczace grania postaciami takimi jak np. wampir , wilkołak itp.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Xarandil
Mod Elfów
Mod Elfów


Dołączył: 30 Lis 2004
Posty: 1266
Skąd: warszawa

PostWysłany: Sob Gru 04, 2004 23:25    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

hmmmm.... Domyślam si eze postacie wampir wikołak braliście z tych systemów a te paury o ktorych wspominace to umiejętnosci Gangrela?Ale jak w druzynie pogodziliście Wilkołaka z wampirem toć to się nienawidzi gorzej niz Krasnal i elf wporownaniu co jest miedzy wilkołakami a wampirami to krasnale z elfami sie kochaja !!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Gość






PostWysłany: Nie Gru 05, 2004 00:39    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja mam pytanie jak dobrze grac wilkolakiem bo moze w przyszloci nim zostanie jak sie zdecyduje Twisted Evil Twisted Evil
Powrót do góry
AdeK
Mod Elfów
Mod Elfów


Dołączył: 24 Lis 2004
Posty: 195

PostWysłany: Nie Gru 05, 2004 00:40    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

to wyrzej to tylko zapomnialem sie zalogowac Twisted Evil Twisted Evil
_________________
Pozdro for @LL
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Zedd
Mod Magów
Mod Magów


Dołączył: 04 Gru 2004
Posty: 722
Skąd: Zielona Góra

PostWysłany: Nie Gru 05, 2004 12:29    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Xarandil napisał:
hmmmm.... Domyślam si eze postacie wampir wikołak braliście z tych systemów a te paury o ktorych wspominace to umiejętnosci Gangrela?Ale jak w druzynie pogodziliście Wilkołaka z wampirem toć to się nienawidzi gorzej niz Krasnal i elf wporownaniu co jest miedzy wilkołakami a wampirami to krasnale z elfami sie kochaja !!


W koncu ktos sensownie zapytal. Dla dobra rozgrywki przyjelismy ze warhammer to nie to samo co Maskarada czy Apokalipsa. Troche inaczej tlumaczymy istnienie wampira i wilkolaka. Wampir to taki wybryk Shallyi - niestety nieudany. Jest cierniem w oku kaplanow Morra, ktorzy specjalizuja sie w ich zwalczaniu. Wilkolak to wybryk druidow - ale czytalem tez ciekawy artykul o wilkolakach jako potomkach dawnej rasy.. ale to juz inna bajka. Otoz i owszem ci dwaj mogliby sie nienawidzic, gdyby wpojono im takie zachowania. Wampir nie nalezy do zadnego z klanow, a wilkolak nie ma rodziny. Nie wiedza oni o od dawna istniejacej wojnie.. Na razie..
_________________
Zeddicus
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Lord Rahl
Mod Chaosu
Mod Chaosu


Dołączył: 03 Gru 2004
Posty: 464
Skąd: Zielona Góra

PostWysłany: Nie Gru 05, 2004 16:04    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

chociaż nei powiem że jeden i drugi kombinują jak tu w razie "czego" urwać kompanowi jakąś część ciała, każdy z nich chce być dominującom częścią drużyny, u nas akurat myśle że wilkołak ma większe predyspozycje, a co do kłócenia się to uwierzcie nam prędzej czy późneij będziemy mogli stawiać zakłady na ich walke Cool
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Lesionix
Mod Chaosu
Mod Chaosu


Dołączył: 02 Gru 2004
Posty: 149
Skąd: Zielona Góra

PostWysłany: Nie Gru 05, 2004 16:14    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Anonymous napisał:
Ja mam pytanie jak dobrze grac wilkolakiem bo moze w przyszloci nim zostanie jak sie zdecyduje Twisted Evil Twisted Evil


Na to pytanie mogę śmiało odpowiedzieć bo mam w tym spore doświadczenie.... Otuż to wcale nie jest taka sielanka, od kiedy sie pojawiłem cały czas coś mnie ściga inkwizycja wieśniacy i jacyś zapaleńcy.... Wilkołak przeobraż sie raz na dwa tygodnie przy pełni ale z doswiadczenia wiem ze nieraz dzieje sie to w innych przypadka np: gdy dostanie pare ciosów i jest bliski krytyka i wkurwiony Twisted Evil stało sie to na przykład wczoraj Very Happy (Modliłem się tez wczesniej o przemiane do mora ale nie wiem czy to miało jakis związek Smile ) W każdym bądż razie NIE DA SIĘ przemienić na życzenie!!!!!! Czesto traci sie caly ekwipunek i zloto a nie zawsze da sie wrocić na miejsce walki, wiec trzeba po prostu przywyknąć ze sie za zwyczaj nic nie ma Sad Ale ogólnie postać jest strasznie klimatowa!!! I po przemiane robi rzeźnie jakich mało!!! Nawet pod postacia czlowieka ma duże rozszerzania do umiejętności z dziedziny walki.

Acha i na koniec taka mala porada.... Jeżeli chcesz odgryźć gościowi głowe to upewnij sie ze nie ma miecza bo wczoraj 3 zęby tak straciłem ( i -8 do ogłady...)

AUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!
_________________
made in Zielon Góra
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Xarandil
Mod Elfów
Mod Elfów


Dołączył: 30 Lis 2004
Posty: 1266
Skąd: warszawa

PostWysłany: Nie Gru 05, 2004 16:50    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Czyli oni nie wiedzą o istnienu klanów swoich i o wojnie ale umiejętnosci i rozwinięcia maja z Maskarady i apokalipsy tak?Bo mysle ze to bedzie ciekawie spróbować pobawić sie w coś takeigo (kiedyś robiliśmy wampiry [cała drużyna wampirów] tylko ze z bitewniaka bralismy klany strigoie...itp fajnei było ale o tym zabardzo nie wiem hmmm moze mogłbys troche przyblizyc tworzenie wilkołaka i wampira? i mam pytanie dla wampira czy w dzien sie chwasz przed słoncem(nie przezyje swiatła słonecznego ) i gdzie sie chowasz ? to utrudnia troche gre taka niemoc wyłazenia na swiatło dzienne (ja się chowałem po cmentarzach w miastach w jakis kryptach itp)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Lord Rahl
Mod Chaosu
Mod Chaosu


Dołączył: 03 Gru 2004
Posty: 464
Skąd: Zielona Góra

PostWysłany: Nie Gru 05, 2004 16:54    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jak juz napisałe mna sz wampir w pewnym sensie jest "dniowcem" ale za to ma ogromne minusy do statystyk , nei mowiąc o tym że cały czas musi chodzić w stoju z kapturem ( zasosowaliśmy takie ułatwienie aby nie dochodziło d otakich sytuacji że cała drużyna robi jakąs obławe a nasz Luise szuak jakies krypty )
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Lesionix
Mod Chaosu
Mod Chaosu


Dołączył: 02 Gru 2004
Posty: 149
Skąd: Zielona Góra

PostWysłany: Nie Gru 05, 2004 17:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W grze sami dokładnie jeszcze nie wiemy jakimi umiejętnośćiami dysponujemy, ale to wychodzi w trakcie gry mamy takie specjalne karty postaci z możliwościami rozwoju i mozemy przeznaczać PD na ich rozwój jednak jest to 2 X droższe niż zwykle rozszerzanie umiejętności. Jednak kiedy wydamy na coś takiego PDeki to wkrótce nasz postać dowiaduje sie jak rucic koniem albo inne tego typu ja mam np: skok na 10 metrów.

A co do tych wojen gildi to na wczorajszej sesji inne wampiry wydały nakaz śmierci na naszego Luisa Smile

Acha i zapomniałem dodać jeszcze że wilkołak ma punkty zezwierzęcenia teraz około 60 i za wykorzystanie spec. umiejętności one mi spadają gdy sie skonczą strace kontrole nad wilkiem...
Wampir ma punkty krwi ale jak wiadomo on je moze odnawiac.....
_________________
made in Zielon Góra
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Lord Rahl
Mod Chaosu
Mod Chaosu


Dołączył: 03 Gru 2004
Posty: 464
Skąd: Zielona Góra

PostWysłany: Wto Gru 07, 2004 12:39    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Xarandil napisał: Czyli oni nie wiedzą o istnienu klanów swoich i o wojnie ale umiejętnosci i rozwinięcia maja z Maskarady i apokalipsy tak?

tak ale np. mieras jako wampir musi zobaczyć jak inny wampir zaminia się w nietoperza inaczej nibyłby w stanei sam tego zrobić , można powiedzieć ze ich postacie mają jeszcze gorzej jakby należały do jakiegoś klanu bo wtedy mieliby wieksze sznase na znalezienie "nuczyciela"

natomiast wilkołak Lesionixa (woster) jest z reguły postacia mniej zależna od swoich pobratynców, dlatego może się łatwiej rozwijać niz wampir
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Edgar
Starszy Szabrownik
Starszy Szabrownik


Dołączył: 05 Gru 2004
Posty: 20
Skąd: Zielona Góra

PostWysłany: Wto Gru 07, 2004 19:07    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dla wszystkich napalencow ktorzy chcieliby pograc czlowiekiem-ryba daje garsc porad z zycia wzietych. Wierze ze wszystkim ktorzy od zawsze chcieli grac taka postacia przydadza sie one. Zreszta kogo ja pobuje oszukac?? Kto by chcial grac ryba ?? Mimo wszystko i tak to napisze.
1. Kap sie czesto (higiena to podstawa i warunek zycia)
2. zawsze miej ubranie i kaptur
3. Ludzie w wiosce nie lubia jak naga ryba jezdzi konno po dziedzincu
4. tego powyzej MG tez nie lubi :]
5. Wiesniacy roznie reaguja na kapanie sie w ich studni, najczesciej sa zli.. :/
6. Dwa pierwsze czary lecace na Ciebie przyjmuj z usmiechem i honorem, przed kolejnymi... spier.....
7. Nie zasypiaj w rwacej rzece
8. Nie zasypiaj w korycie z woda stojacym pod czyims oknem (chyba ze lubisz smak moczu)
9. Luski zapewniaja Ci dosc dobra ochrone.... jednak stanie za drzwiami gdy po drugiej stronie stoja drowy z ciezkimi kuszami to chory pomysl.
10. Trytoni maja specyficzne poczucie humoru.... nie daj sie przez nich tatuowac... wyglada fajnie, ale nie koniecznie tresc Cie usatysfakcjonuje!!
11. Swiat pod woda jest zupelnie inny, cichy spokojny, zawsze znajdziesz cos ciekawego.... o czym niekoniecznie musza wiedziec pozostali gracze....i to jest piekne :]
Jest to jak narazie podstawowy kodeks... jak bedziesz sie do niego stosowal to Twoja ryba bedzie zyla dluzej, bezpieczniej, aczkolwiek niekoniecznie ciekawie :]
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Lord Rahl
Mod Chaosu
Mod Chaosu


Dołączył: 03 Gru 2004
Posty: 464
Skąd: Zielona Góra

PostWysłany: Wto Gru 07, 2004 21:44    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

najgorsze jest to że wy jako przyszli gracze ryba ( też w to watpie ) macie dzieki temu kodeksowi wieksza sznase przezycia , natomist nasz królik ... sorry ryba doswiadczalna ma życie powiedziałbym przerypane w dodatku że wcześneij się było bogatym szlachcicem , a teraz trzeba znosić różne neiprzyjemności ( patrz ten mocz w korycie , a propo nalał na neigo jeden z członków drużyny ) Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Gość






PostWysłany: Wto Gru 07, 2004 22:25    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

O wlasnie... dzieki Kowal (Rahl) ... co Ty na to zeby odwiedzic moj majatek... ?? moze okradne swoja wlasna chate?? albo bedziemy mieli wlasna rezydencje ?? :> przeciez ja mialem posesje.. mozna by tam zrobic baze wypadowa.. wykopac jakas duza sadzawke.. itp. co Ty na to ?? Very Happy
Powrót do góry
Edgar
Starszy Szabrownik
Starszy Szabrownik


Dołączył: 05 Gru 2004
Posty: 20
Skąd: Zielona Góra

PostWysłany: Wto Gru 07, 2004 22:30    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

to wyzej to oczywiscie ja, Rybcia Very Happy. ale nawiasem mowiac... po co jest haczyk... loguj mnie automatycznie przy kazdej wizycie jak i tak nie loguje ??
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum drachenfels.nazwa.pl/drachenfels/forum/ Strona Główna -> Pustkowia Chaosu Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
Strona 1 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Wchodzę tam! - Mapy taktyczne do gier fabularnych.