Forum drachenfels.nazwa.pl/drachenfels/forum/
Forum Zamku Drachenfels
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 
[Strona Główna Zamku]    [Komnata Konstanta]
Pytania do moderatorów, czyli jak grać "dziwnymi"
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum drachenfels.nazwa.pl/drachenfels/forum/ Strona Główna -> Pustkowia Chaosu
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Edgar
Starszy Szabrownik
Starszy Szabrownik


Dołączył: 05 Gru 2004
Posty: 20
Skąd: Zielona Góra

PostWysłany: Wto Gru 07, 2004 22:35    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zatrwaza mnie jedna rzecz okropnie.. wszyscy wala tych postow tysiace, a ja jedyna rzecz do jakiej moge sie wypowiedziec to pustkowia chaosu.... gdyz moja pierwsza gra to byla "kims dziwnym" i to trwa do teraz... powiedzicie mi chociaz czy swiat oczami normalnej postaci jest lepszy?? Jakie to jest uczucie wejsc do miasta bez kaptura i nie widziec chlopow ostrzacych widly, dzieci panikujacymi i chowajacymi sie za sukienkami matek i młodych dzierlatek ktore albo mdleja, albo wymiotuja (zalezy od rzutow :]). Na dodatek jedyn co moge przeleciec to cieply trup.... bo "ktos" tak chcial ze wychylilem sie raz przez okno i dostalem po mordzie kawalkiem watroby i od tego czasu wole zimne panienki :/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Lord Rahl
Mod Chaosu
Mod Chaosu


Dołączył: 03 Gru 2004
Posty: 464
Skąd: Zielona Góra

PostWysłany: Wto Gru 07, 2004 22:59    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

masz widocznei dynamiczne ip dlatego t ologowanei nie działa ,
a c odo tego pierwszego to stary na forum o tym mowić, teraz napewno zedd cośwymyśli żeybśmy do twojego majątku nei wrócili, po zatym wyobrażasz sobie reakcje twojej rodziny jakby cię zobaczyła , stary być podpalonym na stosie przez swoją matke to chyba nei szczyt twoich marzen co nie ?
aaach ta gra dziwnymi postaciami Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Xarandil
Mod Elfów
Mod Elfów


Dołączył: 30 Lis 2004
Posty: 1266
Skąd: warszawa

PostWysłany: Sro Gru 08, 2004 14:33    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Edgar przez ile przezyjesz bez wody ? a prop tego ze cie nie loguje to pewnie masz zmienne IP
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Zedd
Mod Magów
Mod Magów


Dołączył: 04 Gru 2004
Posty: 722
Skąd: Zielona Góra

PostWysłany: Sro Gru 08, 2004 17:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

He he - nie powie wam jak dlugo przezyje bez wody z prostego powodu - jeszcze nie probowal.. I chyba sie nie dowiecie, bo za bardzo ceni swoje luski.. Kolor matowy raczej slabo sie prezentuje "na mieście" Razz[/url]
_________________
Zeddicus
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Lord Rahl
Mod Chaosu
Mod Chaosu


Dołączył: 03 Gru 2004
Posty: 464
Skąd: Zielona Góra

PostWysłany: Sro Gru 08, 2004 18:52    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ale słabiutko słabiutko , ja stawiam że nei wiecej niż 6 dni, no ale narazie nie ma teg oproblemu , jest w swoim żywiole ... czego ne imożna powiedzieć o nas Evil or Very Mad
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Xarandil
Mod Elfów
Mod Elfów


Dołączył: 30 Lis 2004
Posty: 1266
Skąd: warszawa

PostWysłany: Sro Gru 08, 2004 19:38    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

hehe czyli robisz cos takeigo jak nasz MG nieprobowałes nigdy to nie wiesz co sie stanie Wink sproboj a się dowiesz Wink ^^
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Zedd
Mod Magów
Mod Magów


Dołączył: 04 Gru 2004
Posty: 722
Skąd: Zielona Góra

PostWysłany: Sro Gru 08, 2004 20:39    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie wiesz, nie widzialeś, nie masz pojęcia, nikt Ci o tym nie mówił, sprawdź a się dowiesz, spróbuj sam, zajrzyj i zobacz, a skąd wiesz - to są ulubione powiedzenia MG jakie aktualnie przyszly mi na mysl. Kazdy je stosuje - nie ma wyjatkow..
_________________
Zeddicus
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Lord Rahl
Mod Chaosu
Mod Chaosu


Dołączył: 03 Gru 2004
Posty: 464
Skąd: Zielona Góra

PostWysłany: Czw Gru 09, 2004 12:27    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

spróbuj a się dowiesz, "uschniesz", my cię usmażymy , albo zrobimy rybe po grecku, w sumie ... kurde już wiem jakiej nam umiejętności w drużynie brakuje ... gotowania , i jak beztego wogóle żyjemy ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Xarandil
Mod Elfów
Mod Elfów


Dołączył: 30 Lis 2004
Posty: 1266
Skąd: warszawa

PostWysłany: Sob Gru 11, 2004 12:53    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

hehe ale ta ryba zambrzmiał smakowicie weście moze z jakąs misja na postynie pojdzcie i tam łatwo bedzie ja odrazu usmażyć Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Lesionix
Mod Chaosu
Mod Chaosu


Dołączył: 02 Gru 2004
Posty: 149
Skąd: Zielona Góra

PostWysłany: Sob Gru 11, 2004 14:30    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dokładnie te same słowa padły wczoraj na sesji Very Happy Ta ryba ma za dobrze bo gramy teraz nad morzem i wrazie czego zawsze moze uciec więc wpadliśmy na zabujczy (przynajmniej dla ryby) pomysł że płyniemy do Arabii Very Happy
_________________
made in Zielon Góra
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Lord Rahl
Mod Chaosu
Mod Chaosu


Dołączył: 03 Gru 2004
Posty: 464
Skąd: Zielona Góra

PostWysłany: Sob Gru 11, 2004 15:47    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jestem za Arabią z tamtąd bliżej do mojego mistrza Razz, no ale to może być ciekawe, w sumie ile można oglądać te same widoki, prawde mówiąc mam już dość morza, niech teraz Edgar się martwi gdzie się zmyć w razie czego Razz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Zedd
Mod Magów
Mod Magów


Dołączył: 04 Gru 2004
Posty: 722
Skąd: Zielona Góra

PostWysłany: Sob Gru 11, 2004 18:16    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wszystko zalezy od tego kto nastepny prowadzi - ale tutaj apel do przyszlego MG - prosze uwzglednic moja postac! Nie zapomniec i gdzies ja przewidziec. Jest mi obojetne gdzie gramy, ale mala odmiana mogla by sie przydac bo nawet ja cuje juz posmak slonej morskiej wody...
_________________
Zeddicus
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Lord Rahl
Mod Chaosu
Mod Chaosu


Dołączył: 03 Gru 2004
Posty: 464
Skąd: Zielona Góra

PostWysłany: Nie Gru 12, 2004 20:13    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

może tilea by wam odpowiadała albo Estalia ... cudowne wino , gorące panienki , rycerze w krutkich zbrojach , tak iośrodek wypoczynkowy ... no i oczywiście spotkanie z nasz kochana inkwizycja Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Zedd
Mod Magów
Mod Magów


Dołączył: 04 Gru 2004
Posty: 722
Skąd: Zielona Góra

PostWysłany: Nie Gru 12, 2004 20:19    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tilea i Estalia moga byc, pod warunkiem ze latarnia dlugo nie postoi.. Smile Ale nie jest zle. Ja do morz juz sie przyzwyczailem.. Mysle ze kompani takze. Nie narzekam w razie jakbym kiedys byl w sytuacji w ktorej woda bedzie pinie potrzebna..
_________________
Zeddicus
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Lord Rahl
Mod Chaosu
Mod Chaosu


Dołączył: 03 Gru 2004
Posty: 464
Skąd: Zielona Góra

PostWysłany: Pon Gru 13, 2004 16:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no w sume itrafimy na tą pustynei i co my tma piasek bedziemy kolekcjonowac , rybe ratowac , Lesionixowi futerko sie spoci i bedzie jebac , a na srodku pystyni jak Luise znajdzie kogoś do "wypicia" Confused
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum drachenfels.nazwa.pl/drachenfels/forum/ Strona Główna -> Pustkowia Chaosu Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 2 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Wchodzę tam! - Mapy taktyczne do gier fabularnych.