Forum drachenfels.nazwa.pl/drachenfels/forum/
Forum Zamku Drachenfels
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 
[Strona Główna Zamku]    [Komnata Konstanta]
Kochany/Niekochany fechmistrz
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum drachenfels.nazwa.pl/drachenfels/forum/ Strona Główna -> Sesja
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ernest89



Dołączył: 25 Sie 2006
Posty: 2
Skąd: z Pustkowi Chaosu

PostWysłany: Pią Sie 25, 2006 19:23    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

to tez jest sprawa mistrza gry to on powinien zredukowac tà profesje wiec niewiem o co sie rozchodzi. ale us jest przesadzone z ty sie zgadzam
_________________
AND 1 to jest to !!!!!!!!!!!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
ckapsel
Mistrz Rycerski
Mistrz Rycerski


Dołączył: 21 Sie 2006
Posty: 440
Skąd: Pruszków

PostWysłany: Pią Sie 25, 2006 23:40    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

akurat na naszych sesjach ja jestem mistrzem gry a co do tego że nierozumiesz to trudno tak bywa nieumiem dokładniej wytłumaczyć
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
GrindGorond
Szabrownik
Szabrownik


Dołączył: 18 Paź 2006
Posty: 14
Skąd: biłgoraj

PostWysłany: Pon Paź 23, 2006 15:12    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

OMG!! uwazacie ze fechmistrz jest profesja przesadzana Razz Jak by was MG do muru przycisnal zmienilibyscie zdanie.Gramy juz dlugoo i zostal mi 1 PP mialem zero ale za dotarcie do sylwanii otrzymalismy po 1.Moim zdaniem jezeli MG dobrze prowadzi i Nie cacka sie z graczami to powinniscie zmienic zdanie:)


Takie jest moje zdanie
_________________
Strzeszcie sie sily ciemnosci ! !
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Carnloch
Odźwierny
Odźwierny


Dołączył: 18 Sty 2005
Posty: 102
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto Gru 12, 2006 16:21    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Fechmistrz to w angielskiej wersji "Champion" tłumaczenie jest bzdurne i stąd zarzuty, że Us mu jest niepotrzebne. Owszem jest to mocna profesja ale IMHO nie najmocniejsza w grze. Co może taki Fechtmistrz? Skutecznie przywalić i tyle. Mistrz gildii wynajmie 10 najemników, którzy go ustrzelą i tyle. Ktoś może powie, ze drogo? Doświadczeni najemnicy z 12 rozwinięciami, wynajęci na tydzień kosztują 30 zk.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Darnok
Odźwierny
Odźwierny


Dołączył: 24 Maj 2006
Posty: 105

PostWysłany: Sro Gru 13, 2006 22:39    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Po co 10 najemników, jedna kula z bliska w łeb i zasada nagłej śmierci. Naprawde nie ma problemu z tą profesją. Angielska nazwa wiele wyjasnia Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Ethereal
Landgraf
Landgraf


Dołączył: 22 Lip 2005
Posty: 2989
Skąd: Elbląg

PostWysłany: Sro Gru 13, 2006 23:11    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tia, problem tylko w tym że taki Fechtmistrz prędzej sam ciebie ustrzeli albo sieknie mieczem. Albo i jedno i drugie... Ale prawda o tłumaczeniu (owe "Champion") rozwiała wszystkie moje wątpliwości i teraz uważam że profesja mimo przepaku jest spoko.
_________________
Ulfir Egillsson, Norsmen - Wichry Północy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Carnloch
Odźwierny
Odźwierny


Dołączył: 18 Sty 2005
Posty: 102
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Czw Gru 06, 2007 01:42    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Gregory napisał:
Tia, problem tylko w tym że taki Fechtmistrz prędzej sam ciebie ustrzeli albo sieknie mieczem.


Idzie sobie Fechtmistrz ulicą, wśród wielu ludzi, za nim jak gdyby nigdy nic idzie sobie jakiś człowiek, który nagle sięga pod płaszcz, wyciąga pistolet i niemal z przyłożenia strzela tamtemu w głowę. Fechtmistrz nawet nie będzie wiedział co go zabiło.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Dragomir
Basztowy
Basztowy


Dołączył: 24 Lis 2006
Posty: 143

PostWysłany: Czw Gru 06, 2007 17:52    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Profesja fechmistrza staje się problemem, gdy masz ekipę nastolatków. Jeśli ktoś chce grać jakąkolwiek profesją, bo ma wypasione rozwinięcia, to go żegnam i tyle. Jeśli BG będzie odgrywał swoją postać i jego profesja będzie uzasadniona (historia i przebieg życia) to nie widzę problemów. Np. w mojej drużynie nigdy nie było krasnoludzkiego zabójcy. Dlaczego? A dlatego, że nikt nie czuł się na siłach odgrywać taką postać. Fechmistrz też nie jest łatwą postacią do odgrywania (chyba, że prowadzicie solówki co dla mnie jest kompletną klapą). Jest to mobilna profesja, która nie może się do niczego ani nikogo przywiązać, bo jedyne co mu siedzi w głowie to znaleźć godnego przeciwnika. Czyli łazi taki po świecie, aż ktoś lepszy go zabije. Żadna przyjemność grania takim ani z takim.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Ethereal
Landgraf
Landgraf


Dołączył: 22 Lip 2005
Posty: 2989
Skąd: Elbląg

PostWysłany: Nie Wrz 07, 2008 14:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Fechtmistrz owszem jest dobrą i konkretną (logicznie) klasą, ale tylko gdy:

- gracz umie odgrywać postać "mistrzowskiego mentora" który chce osiągnąć harmonię z własnym ostrzem, założyć własną szkołę szermierki lub odnaleźć godnego przeciwnika w świecie,

- ktoś wyszkoli postać w czymś więcej niż tylko machaniu mieczem (chodzi tu o kodeks honorowy, filozofię itp.),

- rozwinięcia do US zmniejszy się do +10,

- usunie się wszystkie umiejętności i zdolności dotyczące broni dystansowej,

- wprowadzi się zmianę w ekwipunku: nie "5 sztuk dowolnej broni najlepszej jakości" tylko "5 sztuk dowolnej broni do walki wręcz najlepszej jakości".

I pach, z monstrum mamy mistrza ostrzy...
_________________
Ulfir Egillsson, Norsmen - Wichry Północy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum drachenfels.nazwa.pl/drachenfels/forum/ Strona Główna -> Sesja Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Strona 3 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Wchodzę tam! - Mapy taktyczne do gier fabularnych.