Forum drachenfels.nazwa.pl/drachenfels/forum/
Forum Zamku Drachenfels
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 
[Strona Główna Zamku]    [Komnata Konstanta]
Jakie zmiany wprowadziliście w WH ?
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum drachenfels.nazwa.pl/drachenfels/forum/ Strona Główna -> Mechanika gry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
orth
Admin Zamku
Admin Zamku


Dołączył: 18 Lis 2004
Posty: 1193
Skąd: Altdorf

PostWysłany: Sro Kwi 16, 2008 21:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Proponuję Magię Lodu z Fanowskiego Dodatku o Kislevie.
_________________
Pozdrawiam i życzę wielu udanych sesji

www.drachenfels.pl :: www.40k.pl :: www.fabularny.net :: www.nudny.net :: www.samotnywilk.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Ethereal
Landgraf
Landgraf


Dołączył: 22 Lip 2005
Posty: 2989
Skąd: Elbląg

PostWysłany: Sob Wrz 06, 2008 23:13    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dodało się swego czasu dużo autorskich czarów Magii Ognia, parę artefaktów, nowe czary Nekromancji i Magii Chaosu (oraz nieco czarów Nekromancji ze starej I edycji WFRP, odpowiednio dostosowanych do II edycji), kilka nowych rytuałów magicznych. I to głównie wszystko co związane jest z mechaniką.

Uznaję również u siebie porządne autorskie projekty nowych artefaktów i rodzajów magii (np. magiczne pieśni bardowskie, Magia Krwi - Sanguimancja czy kislevska Magia Lodu).
_________________
Ulfir Egillsson, Norsmen - Wichry Północy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Monstero
Starszy Prochowy
Starszy Prochowy


Dołączył: 15 Lis 2005
Posty: 279
Skąd: z daleka

PostWysłany: Wto Wrz 16, 2008 01:29    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Cóż... U nas w ekipie szykuje się rewolucja. Gracz wziął się za tworzenie nowej mechaniki, zapowiada się wreszcie porządnie i dosyć przejrzyście. Skonsultujemy, przetestujemy i pewnie pochwalę się wynikami prób na forum.

Tak czy inaczej jestem dobrej myśli, co prawda rezygnacja min. z profesji jest dosyć radykalnym posunięciem, ale jak już zmieniać to zmieniać porządnie.

A co do magii - wreszcie nekromancja będzie w zgodzie z tym co spisane w "Liber Necris" (lekturę polecam gorąco).
_________________
...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
legiondclxvi
Strażnik
Strażnik


Dołączył: 26 Gru 2005
Posty: 56
Skąd: Toruďż˝

PostWysłany: Nie Lis 23, 2008 00:54    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Najpoważniejsze zmiany jakie w moich kampaniach wprowadziłem do mechaniki to zupełne przemodelowanie walki w zwarciu i poważne zmiany w systemie obrażeń zadawanych przez broń dystansową.

Co do Close Combat:

W momencie kiedy ktoś chce wykonać cios rzuca na WW jak zwykle. Tyle, że broniący się w tym samym czasie tez wykonuje test WW (jeśli paruje) bądź Zr (jeśli unika). Następnie porównuje się uzyskane wyniki - ten kto uzyskał więcej poziomów sukcesu (lub mniej poziomów porażki) wygrywa (tzn. trafia, albo się broni), w razie równego poziomu sukcesu rozstrzygamy na korzyść broniącego się. Nie ma przy tym żadnego ograniczenia, co do ilości parowań i uników w danej rundzie.

Mam wrażenie, że taki system jest bardziej realistyczny, a jednocześnie wyważony - zwiększa szanse postaci o wysokim WW, a jednocześnie w związku z brakiem ograniczeń co do ilości parowań postacie słabsze nie są z góry skazane na posiekanie w walce z 'wieloatakowcami'.

Jeśli chodzi o zmiany w strzelaniu to gdzieś już o nich pisałem na tym forum (nie pamiętam, niestety w jakim temacie).
_________________
Upon these seas
Wherein I drowned so many times
I scatter the ashes of destiny
Still my flames are in hunger
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum drachenfels.nazwa.pl/drachenfels/forum/ Strona Główna -> Mechanika gry Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Wchodzę tam! - Mapy taktyczne do gier fabularnych.