Forum drachenfels.nazwa.pl/drachenfels/forum/
Forum Zamku Drachenfels
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 
[Strona Główna Zamku]    [Komnata Konstanta]
2 Edycja i Ciekawe Prfesje
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum drachenfels.nazwa.pl/drachenfels/forum/ Strona Główna -> Cech
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Orzad
Starszy Szabrownik
Starszy Szabrownik


Dołączył: 20 Wrz 2006
Posty: 37

PostWysłany: Wto Wrz 26, 2006 14:05    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W 2 edycji brakuje według mnie bombardiera i/lub sapera krasnoludzkiego.
To były profesje godne Krasnala ex inżyniera! Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
ckapsel
Mistrz Rycerski
Mistrz Rycerski


Dołączył: 21 Sie 2006
Posty: 440
Skąd: Pruszków

PostWysłany: Wto Wrz 26, 2006 14:23    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Można inżyniera za takiego kolesia uwaać jak ktoś sie uprze
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
BeastSlayer
Starszy Szabrownik
Starszy Szabrownik


Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 31
Skąd: Kaleki szczyt

PostWysłany: Wto Wrz 26, 2006 15:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zebraka faktycznie brakuje, ale smieciaz to w sumie to samo tylko z inna nazwa....
Po ostatnim przejrzeniu profesji stwierdzam ze doszły w końcu jakies profesje tylko dla elfów i jedna tylko dla niziolków co jest duzym plusem bo w jedynce tylko krasnoludy miały oddzielnie profesje. No i pojawili sie cudzoziemcy (beserker z norski, kozak kislevski i szermierz estalijski) i jakies podgatunki magów, złodziei i kapłanów (mistrz magii, wędrowny czarodziej, arcymag, wlamywacz, mistrz cieni, książe złodziei, zakonnik, arcykapłan i wybraniec boży)
Faktycznie troche szkoda sapera
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Orzad
Starszy Szabrownik
Starszy Szabrownik


Dołączył: 20 Wrz 2006
Posty: 37

PostWysłany: Sro Wrz 27, 2006 22:57    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Co do profesji to godny uwagi jest według mnie Kowal run. Daje ciekawe perspektywy do prowadzenia przygód. Ciężko tylko z przejściem z innej profesji na tegoż, gdyż gracz musiałby terminować u swego mistrza przez dłuższy czas, co utrudniłoby prowadzenie. Ale jeśli jest to prof. początkowa to nie widzę przeszkód by pominąć ten fakt i uznać że terminował przez x lat a teraz wyruszył na poszukiwania komponentów i wiedzy o runach... (no i kampania/sesja gotowa) Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Orrendil
Basztowy
Basztowy


Dołączył: 14 Sty 2005
Posty: 142
Skąd: Sith Fascoluinne

PostWysłany: Czw Wrz 28, 2006 15:21    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Na stronie Black Industries już dosyć długo jest wiele ciekawych profesji, w tym beggar i gunner. http://www.blackindustries.com/default.asp?range=wfrp&template=fanmaterial
Mi bardzo podoba się wspomniana już profesja chłopa, ale także i mieszczanina, dające wiele możliwości. W I edycji często chłopi na polach mieli profesję robotnika, ale to nie było to.. Chłop i uprawa ziemi są świetne Smile Ciekawe, kiedy ujrzę kogoś grającego węglarzem Smile
_________________
Wenn ist das Nunstrück git und Slotermeyer?
Ja! ... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Darnok
Odźwierny
Odźwierny


Dołączył: 24 Maj 2006
Posty: 105

PostWysłany: Sro Paź 18, 2006 20:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mi MG obiecal ze dostane 1000zk w węglu jak nim zagram Razz a i nie mam pojęcia skąd u niego błyskotliwość
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Taliesin
Szabrownik
Szabrownik


Dołączył: 07 Wrz 2006
Posty: 18
Skąd: z północnych pustkowi

PostWysłany: Pon Sty 08, 2007 20:26    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ale, najlepsze co może być to szlachcic albo lepiej-ARYSTOKRATA!!!
Pod dostatkiem kasy obeznany w modzie i polityce, a i z walką nie ma problemu, można nająć zbrojnych lub przekupić (po to jest kasa Twisted Evil ).
A jeśli nie da się kogoś przekupić albo pokonać to można przecież uciec(lub przynajmniej spróbować) Very Happy i spróbować szczęścia później.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Łupina
Strażnik
Strażnik


Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 51

PostWysłany: Pią Kwi 20, 2007 20:41    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

niewiem czy byl w 1 czensci ale bardzo siekawy jest fechtmistrz i zabujca demonue!! jak dla mnie to Sierżant ponieważlubiekrasi z tarcząi toporkiem
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Khorl
Strażnik
Strażnik


Dołączył: 04 Mar 2007
Posty: 40

PostWysłany: Pią Kwi 20, 2007 23:11    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Powiedz mi co jest takiego ciekawego w Zabójcy Demonów, albo w fechtmistrzu? ~~ Obydwie te profesje są wprost stworzone do power gamingu. O ile jest to jeszcze dość logiczne w przypadku Zabójcy, bo walki z demonami to już nie w kij dmuchał, to jednak w fechtmistrz jest znacznie przesadzony, do tej pory nie wiedziałem, że da się prowadzić fechtunek łukiem. Oczywiście, można powiedzieć, że zasady są po to żeby je łamać/zmieniać, a zanim wykupisz te +40 minie sporo czasu, to jednak zastanawia mnie co pociąga się w kierunku najsilniejszych postaci (pod względem fizycznym oczywiście, gdyż za potężniejszą można uznać choćby mistrza gildii...). Ogólnie, jeśli masz naprawdę dobrego MG to nie sądzę, że dożyjesz walki z demonem, wykończy cię Troll, bądź jesli ci się poszczęści to tym "szczęśliwcem" będzie gigant Wink . Poza tym, nie sądzę, że trzeźwo myślący gracze chcieliby mieć w drużynie takiego chorego na umyśle Zagójcę jako kompana.
_________________
Bretonia - Czas Nadziei: Khorl Axler, krasnolud.
Estalia - Otto Friedel.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Łupina
Strażnik
Strażnik


Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 51

PostWysłany: Sob Kwi 21, 2007 10:58    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Niemają ciekawych cech same w sobie są interesujące.ZABUJCA DEMONUW !!! Siepie wszystko ja czuje radosc grając zabujcą!! Tak więc zalezy od gustu!! NAtomiast Fechtmistrz jest tak jakby platnym zabujcą! Ząda niebotycznych cen za swoje uslugi!! WIEC TAK JAK MUWIE ZALEZY OD GUSTU!!Zgodze się ztym ze jako klasa niesą ciekawe!!Ale ja osobiscie uwazam je za najlepsze w WH2
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Raziel
Starszy Prochowy
Starszy Prochowy


Dołączył: 27 Paź 2005
Posty: 284
Skąd: Sylvania

PostWysłany: Sob Kwi 21, 2007 12:10    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Płatnym zabójcą to jest skrytobójca. Fechmistrz (w oryginalne Champion) to ktoś kto jest mistrzem w każdym sposobie walki. A Zabójca Demonów nie walczy z wszystkim tylko jak mówi nazwa z demonami bo uznaje że tylko one mogą go zabić (a przecież krasnoludzcy Zabójcy tego chcą)
_________________
Per mortis ad gloria!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Ethereal
Landgraf
Landgraf


Dołączył: 22 Lip 2005
Posty: 2989
Skąd: Elbląg

PostWysłany: Sob Wrz 06, 2008 23:57    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zmniejszyłem rozwinięcia US Fechtmistrza do +10 z +40, wywaliłem wszystkie umiejętności i zdolności związane z bronią strzelecką. Teraz jest to porządna klasa postaci.

Ostatnio spodobali mi się różnego rodzaju rzemieślnicy, uczeni, urzędnicy oraz przede wszystkim kapłani. Pasują do mojego stylu gry który wykształciłem sobie przez parę lat - zbieranie informacji, wykorzystywanie ich w twórczy sposób, robienie za mózg teoretyczny drużyny itp.
_________________
Ulfir Egillsson, Norsmen - Wichry Północy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum drachenfels.nazwa.pl/drachenfels/forum/ Strona Główna -> Cech Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Wchodzę tam! - Mapy taktyczne do gier fabularnych.