Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Orzad Starszy Szabrownik


Dołączył: 20 Wrz 2006 Posty: 37
|
Wysłany: Wto Wrz 26, 2006 14:05 Temat postu: |
|
|
W 2 edycji brakuje według mnie bombardiera i/lub sapera krasnoludzkiego.
To były profesje godne Krasnala ex inżyniera!  |
|
Powrót do góry |
|
 |
ckapsel Mistrz Rycerski


Dołączył: 21 Sie 2006 Posty: 440 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: Wto Wrz 26, 2006 14:23 Temat postu: |
|
|
Można inżyniera za takiego kolesia uwaać jak ktoś sie uprze |
|
Powrót do góry |
|
 |
BeastSlayer Starszy Szabrownik

Dołączył: 10 Wrz 2006 Posty: 31 Skąd: Kaleki szczyt
|
Wysłany: Wto Wrz 26, 2006 15:43 Temat postu: |
|
|
Zebraka faktycznie brakuje, ale smieciaz to w sumie to samo tylko z inna nazwa....
Po ostatnim przejrzeniu profesji stwierdzam ze doszły w końcu jakies profesje tylko dla elfów i jedna tylko dla niziolków co jest duzym plusem bo w jedynce tylko krasnoludy miały oddzielnie profesje. No i pojawili sie cudzoziemcy (beserker z norski, kozak kislevski i szermierz estalijski) i jakies podgatunki magów, złodziei i kapłanów (mistrz magii, wędrowny czarodziej, arcymag, wlamywacz, mistrz cieni, książe złodziei, zakonnik, arcykapłan i wybraniec boży)
Faktycznie troche szkoda sapera |
|
Powrót do góry |
|
 |
Orzad Starszy Szabrownik


Dołączył: 20 Wrz 2006 Posty: 37
|
Wysłany: Sro Wrz 27, 2006 22:57 Temat postu: |
|
|
Co do profesji to godny uwagi jest według mnie Kowal run. Daje ciekawe perspektywy do prowadzenia przygód. Ciężko tylko z przejściem z innej profesji na tegoż, gdyż gracz musiałby terminować u swego mistrza przez dłuższy czas, co utrudniłoby prowadzenie. Ale jeśli jest to prof. początkowa to nie widzę przeszkód by pominąć ten fakt i uznać że terminował przez x lat a teraz wyruszył na poszukiwania komponentów i wiedzy o runach... (no i kampania/sesja gotowa)  |
|
Powrót do góry |
|
 |
Orrendil Basztowy


Dołączył: 14 Sty 2005 Posty: 142 Skąd: Sith Fascoluinne
|
Wysłany: Czw Wrz 28, 2006 15:21 Temat postu: |
|
|
Na stronie Black Industries już dosyć długo jest wiele ciekawych profesji, w tym beggar i gunner. http://www.blackindustries.com/default.asp?range=wfrp&template=fanmaterial
Mi bardzo podoba się wspomniana już profesja chłopa, ale także i mieszczanina, dające wiele możliwości. W I edycji często chłopi na polach mieli profesję robotnika, ale to nie było to.. Chłop i uprawa ziemi są świetne Ciekawe, kiedy ujrzę kogoś grającego węglarzem  _________________ Wenn ist das Nunstrück git und Slotermeyer?
Ja! ... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput. |
|
Powrót do góry |
|
 |
Darnok Odźwierny


Dołączył: 24 Maj 2006 Posty: 105
|
Wysłany: Sro Paź 18, 2006 20:03 Temat postu: |
|
|
Mi MG obiecal ze dostane 1000zk w węglu jak nim zagram a i nie mam pojęcia skąd u niego błyskotliwość |
|
Powrót do góry |
|
 |
Taliesin Szabrownik


Dołączył: 07 Wrz 2006 Posty: 18 Skąd: z północnych pustkowi
|
Wysłany: Pon Sty 08, 2007 20:26 Temat postu: |
|
|
Ale, najlepsze co może być to szlachcic albo lepiej-ARYSTOKRATA!!!
Pod dostatkiem kasy obeznany w modzie i polityce, a i z walką nie ma problemu, można nająć zbrojnych lub przekupić (po to jest kasa ).
A jeśli nie da się kogoś przekupić albo pokonać to można przecież uciec(lub przynajmniej spróbować) i spróbować szczęścia później. |
|
Powrót do góry |
|
 |
Łupina Strażnik


Dołączył: 27 Mar 2007 Posty: 51
|
Wysłany: Pią Kwi 20, 2007 20:41 Temat postu: |
|
|
niewiem czy byl w 1 czensci ale bardzo siekawy jest fechtmistrz i zabujca demonue!! jak dla mnie to Sierżant ponieważlubiekrasi z tarcząi toporkiem |
|
Powrót do góry |
|
 |
Khorl Strażnik


Dołączył: 04 Mar 2007 Posty: 40
|
Wysłany: Pią Kwi 20, 2007 23:11 Temat postu: |
|
|
Powiedz mi co jest takiego ciekawego w Zabójcy Demonów, albo w fechtmistrzu? ~~ Obydwie te profesje są wprost stworzone do power gamingu. O ile jest to jeszcze dość logiczne w przypadku Zabójcy, bo walki z demonami to już nie w kij dmuchał, to jednak w fechtmistrz jest znacznie przesadzony, do tej pory nie wiedziałem, że da się prowadzić fechtunek łukiem. Oczywiście, można powiedzieć, że zasady są po to żeby je łamać/zmieniać, a zanim wykupisz te +40 minie sporo czasu, to jednak zastanawia mnie co pociąga się w kierunku najsilniejszych postaci (pod względem fizycznym oczywiście, gdyż za potężniejszą można uznać choćby mistrza gildii...). Ogólnie, jeśli masz naprawdę dobrego MG to nie sądzę, że dożyjesz walki z demonem, wykończy cię Troll, bądź jesli ci się poszczęści to tym "szczęśliwcem" będzie gigant . Poza tym, nie sądzę, że trzeźwo myślący gracze chcieliby mieć w drużynie takiego chorego na umyśle Zagójcę jako kompana. _________________ Bretonia - Czas Nadziei: Khorl Axler, krasnolud.
Estalia - Otto Friedel. |
|
Powrót do góry |
|
 |
Łupina Strażnik


Dołączył: 27 Mar 2007 Posty: 51
|
Wysłany: Sob Kwi 21, 2007 10:58 Temat postu: |
|
|
Niemają ciekawych cech same w sobie są interesujące.ZABUJCA DEMONUW !!! Siepie wszystko ja czuje radosc grając zabujcą!! Tak więc zalezy od gustu!! NAtomiast Fechtmistrz jest tak jakby platnym zabujcą! Ząda niebotycznych cen za swoje uslugi!! WIEC TAK JAK MUWIE ZALEZY OD GUSTU!!Zgodze się ztym ze jako klasa niesą ciekawe!!Ale ja osobiscie uwazam je za najlepsze w WH2 |
|
Powrót do góry |
|
 |
Raziel Starszy Prochowy


Dołączył: 27 Paź 2005 Posty: 284 Skąd: Sylvania
|
Wysłany: Sob Kwi 21, 2007 12:10 Temat postu: |
|
|
Płatnym zabójcą to jest skrytobójca. Fechmistrz (w oryginalne Champion) to ktoś kto jest mistrzem w każdym sposobie walki. A Zabójca Demonów nie walczy z wszystkim tylko jak mówi nazwa z demonami bo uznaje że tylko one mogą go zabić (a przecież krasnoludzcy Zabójcy tego chcą) _________________ Per mortis ad gloria! |
|
Powrót do góry |
|
 |
Ethereal Landgraf


Dołączył: 22 Lip 2005 Posty: 2989 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: Sob Wrz 06, 2008 23:57 Temat postu: |
|
|
Zmniejszyłem rozwinięcia US Fechtmistrza do +10 z +40, wywaliłem wszystkie umiejętności i zdolności związane z bronią strzelecką. Teraz jest to porządna klasa postaci.
Ostatnio spodobali mi się różnego rodzaju rzemieślnicy, uczeni, urzędnicy oraz przede wszystkim kapłani. Pasują do mojego stylu gry który wykształciłem sobie przez parę lat - zbieranie informacji, wykorzystywanie ich w twórczy sposób, robienie za mózg teoretyczny drużyny itp. _________________ Ulfir Egillsson, Norsmen - Wichry Północy |
|
Powrót do góry |
|
 |
|