Forum drachenfels.nazwa.pl/drachenfels/forum/
Forum Zamku Drachenfels
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 
[Strona Główna Zamku]    [Komnata Konstanta]
Niestandardowe umarlaki
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum drachenfels.nazwa.pl/drachenfels/forum/ Strona Główna -> Martwe Ziemie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Czy uważasz, że w bestiariuszu jest dosyć rodzajów nieumarłych?
Za dużo tych zdechlaków- i tak z nich wszystkich nie korzystam...
0%
 0%  [ 0 ]
Wystarzczająca liczba by zgnoić graczy...
45%
 45%  [ 10 ]
Za mała różnorodność. Przydało by się jeszcze kilka nowych gatunków.
54%
 54%  [ 12 ]
Wszystkich Głosów : 22

Autor Wiadomość
Tzimisce
Mod Nekropolii
Mod Nekropolii


Dołączył: 21 Lut 2005
Posty: 101

PostWysłany: Czw Mar 30, 2006 13:31    Temat postu: Niestandardowe umarlaki Odpowiedz z cytatem

Inwentarz nieumarłych w pierwszej edycji warhammera jest dość ubogi (A może nie jest potrzebnych wiecej typów truposzy?).
Czy prowadząc zdarzyło wam się kiedyś poszerzać typologię nieumarłych? Czy grając spotkaliści jakieś niestandardowe umarlaki?
Czekam na propozycje nowych zdechlaków do poszerzenia bestiariusza. Mile widziane będą pełne opisy łącznie z charakterystykami.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Monstero
Starszy Prochowy
Starszy Prochowy


Dołączył: 15 Lis 2005
Posty: 279
Skąd: z daleka

PostWysłany: Czw Mar 30, 2006 15:36    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Brakuje szkieletów kombinowanych.
Co mam przez to na myśli? Chodzi o istoty ożywione stworzone z większej ilości ciał lubkości, ewentualnie spreparowane w taki sposób, iż jedna część takiego ożywieńca pochodzi od jednej istoty, a druga część od innej.
I nie chodzi mi o dokładny opis takich stworzeń w bestiariuszu, tylko o mechanikę odnośnie ich tworzenia, kontrolowania etc.
_________________
...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Blackswordsman
Mod Bestii
Mod Bestii


Dołączył: 18 Sty 2005
Posty: 3927
Skąd: Brama wymiarów północnego bieguna:)

PostWysłany: Czw Mar 30, 2006 22:09    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

O widze że mój dozorca umarlaków wziął sie do pracy . Pozdro Tzimisce;) No wiec tak były juz szkielety wszelkich możliwych stworzeń, lisze(lichy,licze) , wampiry, upiory, widma , duchy, zombie, mumie, ghoule, gnilce, zjawy no i bagienne ogniki. W drugiej edycji zjawy zastąpiły upiorne płaczki , zniknęły ogniki a pojawiły sie nietoperze wampiry. Prawde mówiąc zawsze starczały mi te rodzaje zdechlaków. Przyznaje sie że nie przyszło mi nawet do głowy wymyślanie jakiś innych.
_________________
Jestem mieczem i zbroją. Moja droga tam gdzie krew.

MG tu i tam ^^
#Sesja Przekleństwo Wzgórz Hager Gatz
#Sesja Miasto Darrow
#Sesja Wichry Aderus
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Moradin
Starszy Szabrownik
Starszy Szabrownik


Dołączył: 29 Mar 2006
Posty: 21
Skąd: Inowrocław

PostWysłany: Pią Mar 31, 2006 10:59    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jak dla mnie to tych zdechlakow jest wystarczajaco duzo!! nie trzeba tworzyc nowych. Choc zdaje mi sie ze same szkielety powinny byc nieco bardziej urozmaicone w koncu nie wszystkie pochodza od ludzi! ( najczesciej tak ale nie zawsze ) ... powiem wam o pewnej sytuacji gdy grajac w Warhammera spotakałem pierwszy raz ożywieńca i ostatni, nigdy nie mialem poza tym jednym razem stycznosci z nieumarłymi, a gram juz dobre pare lat. Było to wgórach ( mniejsza o fabule ) nasza kamapamia tak sie potoczyła ze trafilismy do zapomnianej krypty starożytnego krasnoludzkiego wojownika ( jakże orginalnie Wink ) nie byla ona tak dobrze zabezpieczona i spokojna jak sie nam wydawalo została splugawiona... i juz po paru chwilach natknelismy sie na szkielety krasnoludzkich straznikow grobowca ktore z determinacja starały sie nas posłac "do diabla" . Po uporaniu sie z problemem ( choć powiem wam że nie było łatwo, jak na szkielety walczyły zadziwiająco dobrzprawie tak jak za życia ( i tu też pojawia sie konkluzja czy ożywiony szkielet odziedzicza umiejestnosci bojowe takie jak za życia? - nigdy nie bylem specjalista w umarlakach)

Ale wracając do tematu w krypcie spotkalem dobrze zachowanego ożywionego krasnoluda lekko "nadgryzionego przez czas" (tegoz wlasciciela tej krypty)- opis ktory dotarł do mnie przerazil mnie! jak można zaliczyc ozywienca innej rasy nie ludzkiej do panteonu zombi czy szkieletow! bo jak nazwac to COS krasnoludzki zombi? to banalne. Choc z drugiej strony zastanawiam sie jak doszlo do tego ze taki wojownik nie został spalony jak nakazuje tradycja! Mysle ze ozywiency innych ras "nieludzkich" powinny miec wlasna nazwe w koncu są oni dziecmi magii i inaczej sie zachowuja po wskrzeszeniu! a tak na marginesie powiem że ten dzielny krasnoludzki wojownik który zanim dołączył do panteonu swych przodków zdązył zabić dwóch graczy! dwa krasnoludy! w otwartej walce posługiwał sie bronia zapewne tak jak i za życia! nigdy nie zapomnę tej sesji i nigdy przenigdy nie chciałbym by moje ciało nie zostało spalone, skremowane jak nakazuje tradycja!

Pozdrowienia dla Tzimisce dobrego kompana w wieczornych dyskusjach !!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Brujah
Rycerz Zamku
Rycerz Zamku


Dołączył: 04 Lut 2006
Posty: 327
Skąd: Sylvania - Zamek Drakenhof

PostWysłany: Pią Mar 31, 2006 12:50    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

taki ożywiony krasnolud powinien mieć statsy takie jak za życia. Za paroma wyjątkami... (dotyczą one tylko w przypadku szkieleta, nie zombie)

- zmiejszona odporność, same kości (beż mięśni) nie sa takie mocne Razz
- mały uszczerbek na zręczności Very Happy
- siła woli = 100
- no i oczywiście wszelkie zdolności i umiejętności np: niewrażliwość na zaklęcia działające na umysł, straszny itp itd.

Bym zapomniał...

Każdy taki wyjątkowy ozywieniec (posiadający własną wolę i inteligencję) powinien mieć swojego "wymiatacza" czyli jakiś zaklęcty lub przeklęty oręż Wink
_________________
#Altdorf - Brujah, tak jakby człowiek Wink
#Dzielnica Kupiecka - MG Falandar Von Geldhaben (NPC)
#Pałac Mordu - Wolfram "Nachtmann"
#Przyjaciel czy Wróg? - Domarasc Ungardt "Marzyciel"
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Tzimisce
Mod Nekropolii
Mod Nekropolii


Dołączył: 21 Lut 2005
Posty: 101

PostWysłany: Pią Mar 31, 2006 13:55    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W takim razie może ktoś z was zaproponuje statystyki i opisy skieletów i zombie dla 4 głównych ras- ludzi (statsy z podręcznika), elfów, Krasnoludów i halflingów. Kto się podejmie spisania tego? Czekam na propozycje...

Ps. Pozdrowienia za Blacka który mnie wreszcie zauważył i dla Moradina-dzisiaj posprzątam... Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Moradin
Starszy Szabrownik
Starszy Szabrownik


Dołączył: 29 Mar 2006
Posty: 21
Skąd: Inowrocław

PostWysłany: Wto Kwi 04, 2006 21:49    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

na prosbe Tzimisce przedstawie wam nieumarlego krasnoluda potocznie zwanego szkieletem... i mysle ze bedzie to teraz tylko szkielet nie wdajac sie w opisy innych przedstwicieli nieumarlych, bo skoro moze byc krasnoludzki szkielet to i rowniez zombi czy mumia ( choc ta z oczywistych przyczyn rzadziej ). jak juz wyzje zostalo wspomniane nieumarlaki wystepuja raz czesciej raz rzadziej w zaleznosci od mistrza ktory prowadzi rozgrywke. natomiast jak to sie ma do ozywiencow starej dumnej krasnoludzkiej ras? Wiemy dobrze ze sa to dzieci magii stworzeni przez nia! Pomijajac tu oczywiscie ze do powstania szkieletu za grobu potrzeba "materialu" tzn kosci, co tez w krasnoludzkiej spolecznosci jest juz rzadkie, wiemy przeciez ze umarli sa paleni jak nakazuje tradycja! Spowodowane jest toprzez rozne czynniki poprzez miejsce ich zamieszkania a konczac na ich kulturze wpajanej przez wieki. Ale nie o tym chcialem, nie jest to miejsce ani czas by to roztrzasac. Dzisiaj zajmemy sie plugawa magia jaka jest ozyianie zmarlych. Wrocmy za tym do naszych nieszczesnych krasnoludzkich szczatkow, ktore jakims trafem odkryte zostaly przez splugawiona dusze zwanego potocznie nekromanta pragnaca wyrwac ze snu tegoz woja! Nie liche przed nim zadanie stoi jak wiemy kasnoludy w same sobie sa odporne na dzialanie magii co tez moim zdaniem zostaje takze w ich kosciach po smierci! Szykujac sie do plugawego obrzadku nekromanta zuzyje wiecej swej mocy by powolac takiego wojownika do "zycia". powszechnie wiadomo iz pozioom trudnosci rosnie proporcjonalnie do nagrody badz odwrotnie!

Nekromancie sie powiodlo!! w ciemnej krypcie gleboko pod gora gdzie odkryl starozytny grob dawno zapomnianego krasnoludzkiego wojownika, gdzie tylko ciemnosc szepcze i nienaturalne stwory przmykaja sie w ciemnosciach! Gdzies w glebi krypty slychac inkantacje a pochwili cisza zalega tak gleboka ze az namacalna i wiesz mi jesli bys tam byl serce stanelo by ci strwogi bo to dzieje sie rzecz zaprawde bluzniercza! Gdzies w tej komnacie powoli, coraz wyrazniej da sie slyszec chrzest i szuranie tak jakby suche galazki ocieraly sie o siebie trzeszczac na wietrze... a gdy ze strachu dostajesz pomieszania zmyslow twoim oczom ukazuje sie delikatny zielony chorobliwy nienaturalny blask ktory oswietla krypte, za zalomu pojawiaja sie dwie sylwetki! nekromanty opierajacego sie na kiju ktory rozswietla komnate tym blaskiem i druga mniejsza podazajaca tuz przed nim! tak to napewno krasnolud ale jakis! inny.. jakby stary i nagle zdajesz sobie sprawe ze on jest naprawde wiekowy! to cialo obleczone w przerazajaca magie! zasuszone cialo.. kosci...kosci..i gdzie niegdzie skora sucha jak kora drzewa..i ta broda jakze przerzedzona! musiala byc wspaniala za zycia wlascicela! coz ten Nekromanata uczynil.... strach strach i nerwy ktore puscily..zaczynasz viec a wyobraznia podsuwa ci koszmarne wizje.....

KRASNOLUDZKI SZKIELET

SZ 2
WW 40
US -
S 5
WT 4
ZYW 8
I 20
A 1
ZR 24
CP -
INT 15
OP -
SW 65
OGL -

Hmmm wielu z was spyta czemu tak!? Otoz tak sprawy najbardziej kontrowersyjne czyli inteligencja, pozostalosci magii w krasnoludzie wiaza czesc duszy i swiadomosci krasnoluda trzymajac ja w pozostalosciach jego ciala, mimo tego ze jest to inteligencja szczatkowa powoduje to ze jako przeciwnik jest on bardziej nie przewidywalny ( jest to moja oncepcja i nie kazdy moze sie z nia zgodzic, w nastepnym poscie rozwine to szerzej ) Druga rzecz to SW pragne tu odzwierciedlic naturalna odpornosc krasnoluda na magie pomojajac iz zostal on wskrzeszony z martwych za pomoca magii! by juz dluzej nie przedluzac postaram sie watpliwosci dotyczace tych cech rozwiac w postach kolejnych...

Zapraszam do dyskusji wszystkich zainteresowanych! i przedstawienia wlasnych koncepcji.

Jest to oczywiscei przedstawione w teorii.. zabije kazdego kto zbeszczesci groby przodkow klne sie na moj mlot!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Blackswordsman
Mod Bestii
Mod Bestii


Dołączył: 18 Sty 2005
Posty: 3927
Skąd: Brama wymiarów północnego bieguna:)

PostWysłany: Czw Kwi 06, 2006 21:49    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No niby ładnie to wygląda. Ale ja bym sie przyczepił do siły woli!! Przecież to szkielet. Nie ma własnej woli!! Jest kierowany przez nekromantę.no chyba że to jakis poważny heros. Jeśli tak to powinien nazywać sie Krasnoludzki szkielet heros. Poza tym całkiem ładnie;] Ale ale inny krasnolud może mieć inne statsy, znaczy szkielet krasnoludzki Twisted Evil
_________________
Jestem mieczem i zbroją. Moja droga tam gdzie krew.

MG tu i tam ^^
#Sesja Przekleństwo Wzgórz Hager Gatz
#Sesja Miasto Darrow
#Sesja Wichry Aderus
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
th3mon
Strażnik
Strażnik


Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 67
Skąd: Ruda Śląska

PostWysłany: Nie Kwi 09, 2006 14:49    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Po co się tak rozdrabniać! W ogóle mnie się nie podoba pomysł Moradin'a.
W pierwszej edycji cechy szkieletów były przypisywane dla wszystkich rodzajów szkieletów, co ułatwiało pracę MG. W szkieletach nie liczy się jakość, a ilość. Jeśli MG chciałby utrudnić BG walkę ze szkieleteami, to zawsze można gnojków (szkielety, nie BG Razz) wyposarzyć w słabe, ale magiczne przedmioty lub w "przywódcę" w postaci szkieleta-herosa.
Chociaż raz miałem pomysł na coś w rodzaju szkieletów elementalnych, ale nie wiem, czy jest to dobry pomysł :/.
_________________
Aaaaaaaaa!!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Brujah
Rycerz Zamku
Rycerz Zamku


Dołączył: 04 Lut 2006
Posty: 327
Skąd: Sylvania - Zamek Drakenhof

PostWysłany: Nie Kwi 09, 2006 15:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No jak kurde nie przypisywać specjalnych cech specjalnym umarlakom?? Confused Potężny czarodziej też jak umrze będzie takim "szwędającym się śmieciem" ? Zwykły smiertelnik (który za życia nie wykazał się niczym specjalnym) Będzie takim standardowym szkieletem. Zaś jeśli zostanie wskrzeszone ciało jakiegoś legendarengo herosa to musi on mieć w sobie coś niezwykłego. Nie mówię, że każdy szkielet ma być inny. Właśnie taki "niestandardowy" szkielet powinien być przywódcą innych szkieletów.
_________________
#Altdorf - Brujah, tak jakby człowiek Wink
#Dzielnica Kupiecka - MG Falandar Von Geldhaben (NPC)
#Pałac Mordu - Wolfram "Nachtmann"
#Przyjaciel czy Wróg? - Domarasc Ungardt "Marzyciel"
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Monstero
Starszy Prochowy
Starszy Prochowy


Dołączył: 15 Lis 2005
Posty: 279
Skąd: z daleka

PostWysłany: Nie Kwi 09, 2006 17:29    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wszystko zależy od użytej magii. Szkie;et animowany przez nekromantę, będzie po prostu animowanym, zykłym szkieletem.

Jeśli natomiast taki nekromanta zdecyduje się na przywiązanie jakiejś duszy z Pustki do takiego szkieleta, to możemy wtedy mówić o "lepszym" lub "gorszym" szkielecie.

Zwykłe, animowane szkietetu mogą co najwyżej różnić się odpornością, szybkością lub siłą, ale i to tylko ze względu na fizyczną budowę, masę kostną itp.
_________________
...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
BeastSlayer
Starszy Szabrownik
Starszy Szabrownik


Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 31
Skąd: Kaleki szczyt

PostWysłany: Nie Wrz 10, 2006 16:28    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W podręczniku przydał by sie opis jeszcze kilku ud. Najlepiej gdyby zaczęrpnięto troche z WFB i mógl by sie pojawic np Bone giganty, bone scorpion-y i Ushibati czy jakos tak. Przydał by sie tez jakis aneks do tworzenia szkieletów\zombi\mumi\etc z ras różnych besti. Pewnie niejednen nekromanta pokusił by sie o wskszeszenie np giganta, smoka czy gryfa.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Łupina
Strażnik
Strażnik


Dołączył: 27 Mar 2007
Posty: 51

PostWysłany: Pią Kwi 20, 2007 16:19    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

W bestarjuszu jest zdecydowanie zamalo UMARLAKUW !!!!! Mammy do czynienia z paroma rodzajami lecz tak naprawde bondzmy szczerzy ze i tak niekorzystamy w duzych ilosciach z ZOMBIE SZKIELETUW itd.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Khorl
Strażnik
Strażnik


Dołączył: 04 Mar 2007
Posty: 40

PostWysłany: Pią Kwi 20, 2007 22:59    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Z kolei naprawdę warto skorzystać czasem z Worda, bądź zwykłego, staromodnego słownika ortograficznego. To w żadnym wypadku nie boli, a satysfakcja z poprawnego pisania jest niepomiernie większa niż ta, że zaoszczędziłeś minutę potrzebną na przepuszczenie swojego tekstu przez np. w/w Worda. No ale wracając do szkieletów i innych umarlaków - z pewnością przydałyby się jakieś opisy zasad dotyczących szkieletów istot, które za życia wykazywały się niezwykłą potęgą. Jednak, gdyby tak podsumować wszystkie walki jakie stoczyłem w WH (a gram juz kilka lat, bynajmniej nie preferuję sesji "na wygrzew", nawet grając wojownikiem wolę ruszyć głową), to walki z truposzami będą stanowiły niewielki odsetek pozostałych. Reasumując, jeśli jakiś MG chce koniecznie udupić graczy to może na nich nasłać jakiegoś szkieleta-herosa, gracze przyzwyczajeni do kiepskich nieumarłych zapewne ruszą do boju, a tu niespodzianka. Efekt murowany Wink .
_________________
Bretonia - Czas Nadziei: Khorl Axler, krasnolud.
Estalia - Otto Friedel.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Raziel
Starszy Prochowy
Starszy Prochowy


Dołączył: 27 Paź 2005
Posty: 284
Skąd: Sylvania

PostWysłany: Sob Kwi 21, 2007 08:45    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Łupina - gram już siódmy rok w WH i nigdy dotąd nie pojawiły się u mnie coniektóre potworki :]
_________________
Per mortis ad gloria!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum drachenfels.nazwa.pl/drachenfels/forum/ Strona Główna -> Martwe Ziemie Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Wchodzę tam! - Mapy taktyczne do gier fabularnych.