Forum drachenfels.nazwa.pl/drachenfels/forum/
Forum Zamku Drachenfels
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 
[Strona Główna Zamku]    [Komnata Konstanta]
Sylvania
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum drachenfels.nazwa.pl/drachenfels/forum/ Strona Główna -> Martwe Ziemie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Brujah
Rycerz Zamku
Rycerz Zamku


Dołączył: 04 Lut 2006
Posty: 327
Skąd: Sylvania - Zamek Drakenhof

PostWysłany: Nie Kwi 02, 2006 13:07    Temat postu: Sylvania Odpowiedz z cytatem

Co wiecie o tej krainie? Oprócz tego, że jest wymarzonym miejscem dla nekromantów, zombiaków, żywych trupów itp. ? Czy jest tam coś godnego uwagi? Twisted Evil Co można tam spotkać? Ogólnie - jak tam jest? Very Happy
_________________
#Altdorf - Brujah, tak jakby człowiek Wink
#Dzielnica Kupiecka - MG Falandar Von Geldhaben (NPC)
#Pałac Mordu - Wolfram "Nachtmann"
#Przyjaciel czy Wróg? - Domarasc Ungardt "Marzyciel"
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sssh
Starszy Szabrownik
Starszy Szabrownik


Dołączył: 21 Mar 2006
Posty: 30
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon Kwi 03, 2006 16:14    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nigdy tam nie byłem i szczerze mówiąc niewiele wiem o tej krainie.
Coś mi błyska w głowie, że ta kraina to miejsce jakichś wielkich wojen z ożywieńcami i jakimiś potężnymi wampirami ale mogę się mylić.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Brujah
Rycerz Zamku
Rycerz Zamku


Dołączył: 04 Lut 2006
Posty: 327
Skąd: Sylvania - Zamek Drakenhof

PostWysłany: Pon Kwi 03, 2006 17:00    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dobrze myślisz Very Happy W wojnie z nieumarłymi przegrały zdechlaki oczywiście Very Happy Sylvania jest pełna nieumarłych - pozostałości po wojnie...
_________________
#Altdorf - Brujah, tak jakby człowiek Wink
#Dzielnica Kupiecka - MG Falandar Von Geldhaben (NPC)
#Pałac Mordu - Wolfram "Nachtmann"
#Przyjaciel czy Wróg? - Domarasc Ungardt "Marzyciel"
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sssh
Starszy Szabrownik
Starszy Szabrownik


Dołączył: 21 Mar 2006
Posty: 30
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon Kwi 03, 2006 20:00    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

To chyba trzebaby samemu coś powymyślać. W sumie młotek jes tak stworzony, żeby MG miał duże pole do popisu. Chociaż szkoda, że twórcy systemu tak słabo opisali świat:(
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Jaracz
Markgraf
Markgraf


Dołączył: 29 Cze 2005
Posty: 2221
Skąd: Olsztyn

PostWysłany: Wto Kwi 04, 2006 21:09    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Sylvania to prowincja Imperium chyba. Kiedyś, podczas jakiejś wielkiej wojny Sylvania, opanowana przez arystokratyczne rody (z których większość była rodami wampirów) postanowiła się odłączyć od Imperium i uzyskać niezależność polityczną. Wybuchła zatem wojna domowa między Imperium i Sylvanią (której oficjalnym władcą był Vlad). Sylvania w końcu przegrała, a jej ziemie zostały spustoszone, stając się pożywką dla wszelkiej maści nekromantów...
Jeśli się gdzieś pomyliłem poprawiajcie...
_________________
#Przyjaciel czy Wróg => Alex Zir, człowiek, magister alchemik.
#Przekleństwo Wzgórz Hager => Brokk Imrakson, krasnolud
#Sylvania - Ziemia Przeklętych => Gerhard, człowiek
#Lily et Pique - Blaise Cillianmour, szlachcic
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Guivan
Przepatrywacz
Przepatrywacz


Dołączył: 04 Lip 2005
Posty: 5
Skąd: Mińsk Mazowiecki

PostWysłany: Sro Kwi 05, 2006 19:50    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Sylvania jest częścią imperialnej prowincji - Stirlandu. Dawno temu, a mianowiecie 2010 K.I pierwszy z wampirzych hrabiów Vlad von Carstein wydał wojnę Trzem Cesarzom. Nieźle im dokopał. Dopiero w 2051 Vlad von Carstein zstaje zatrzymany podczas oblężenia Aldofu. Starł się z Wielkim Teogonistą Sigmara na murach stolicy i obal spadli na zaostrzone pale, które były poniżej. Rzecz jasna obaj zginęli. Później w 2100 w Bitwie Czterech Armii został powstrzymany Konrad von Carstein, a rok później w Bitwie o Ponure Wrzosowiska całkowicie zniszczony. A w 2102 Manfred von Carstein napada Aldtorf i prawie go zdobywa. Tylko wysiłek kolejnego Teogonisty mu przeszkodził (wziął księgi, ktore zdobyto w obozie Vlada i rozsypał armie Manfreda). I wreszcie w 2103 w Bitwie pod Hel Fen Manfred został całkowie zniszczony. I żeby nie popełnic znów tego samego błędu, tzn żadne z innych nekromatów nie atakował Imperium, armie elektorów przeczesuja Sylvanię i dobijają to co zostało po armiach Wamapirzych Hrabiów. Opisałem pokrótce historie Carsteinów, ale byli oni powiązani z Sylvanią. Teraz ta prowincja podlega elektorowi Sitlandu. [/url]
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Brujah
Rycerz Zamku
Rycerz Zamku


Dołączył: 04 Lut 2006
Posty: 327
Skąd: Sylvania - Zamek Drakenhof

PostWysłany: Czw Kwi 06, 2006 21:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mam zamiar robić niejedną sesje na tych terenach. Co wg. Was powinienem uwzględnić i wyróżnić w tej krainie? Jaka kultura, jacy ludzie, jakie miasta i jakie niebezpieczęństwa? Very Happy
_________________
#Altdorf - Brujah, tak jakby człowiek Wink
#Dzielnica Kupiecka - MG Falandar Von Geldhaben (NPC)
#Pałac Mordu - Wolfram "Nachtmann"
#Przyjaciel czy Wróg? - Domarasc Ungardt "Marzyciel"
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Ulfgar Grime Readsson
Starszy Szabrownik
Starszy Szabrownik


Dołączył: 01 Kwi 2006
Posty: 25
Skąd: Z Karak-a-Karak

PostWysłany: Czw Kwi 06, 2006 21:53    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wszystkich Nekro - modów, przepraszam iż jako krasnolud śmiem się odzywać na Martwych ziemiach, jednakże kiedyś czytałem co nieco o Sylvani.
Sylvania formalnie jest lennem Imperium, jednakże ludzie dobrze wiedzą iż to nie Imperator Karl - Franz ani jego armia ich nie ochroni, tylko lokalne władze i z tego co pamiętam z lektury "Zabójca Wampirów" pióra Wiliama Kinga, rządzą tam nadal wampiry, jednakże oddane sprawie aby żaden von Cerstein nie zasiadł znów na tronie. Przedewszystkim sytuacja chłopów w Sylvani nie wygląda za ciekawie, zawsze towarzyszy im głód spowodowany marnym urodzajem tych ziem i strach, gdyż po lasach buszują ludzie, szaleni, zywiący sie trupami - ghule. Najprawdopodobniej nie są życzliwi dla przybyszów, zawsze gdy prowadziłem opisywałem ich jako zamkniętych w sobie osobników patrzący na BG głodnym wzrokiem. Zaznaczałem iż czują się jakby mogliby być ich następnym posiłkiem, powodowało to iż zazwyczaj wystawiali wachty jak spali w karczmie.
Ziema w Sylvani jest jałowa i martwa, sa różne teorie na ten temat ale najbardziej prawdopodobną jest ta, iz pod zamkiem von Cersteinów znajduje się głęboko potężne złoża spaczenia, co powoduje naginanie praw życia.
Można tam spotkać wszystkie rodzaje nieumarłych. Chciałbym zaznaczyć że gracze moga być własnym zagrożeniem dla siebie. Pustka oraz złe zimno tej krainy wpływa także na tok myślenia i zachowanie BG.
_________________
Ungor czy Gor, skaven czy goblin wszystko umiera równie szybko jak się wpakuje w nie dwie stopy dobrej krasnoludzkiej stali.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Tzimisce
Mod Nekropolii
Mod Nekropolii


Dołączył: 21 Lut 2005
Posty: 101

PostWysłany: Pią Kwi 07, 2006 18:55    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ależ niekt z nekromodów nie czuje się urażony... Naprawdę...
Wszestkich posróżników spotkamy tu z otwartymi ramionami...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Brujah
Rycerz Zamku
Rycerz Zamku


Dołączył: 04 Lut 2006
Posty: 327
Skąd: Sylvania - Zamek Drakenhof

PostWysłany: Sob Maj 20, 2006 16:56    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No i nadchodzi czas, gdy moi gracze zaczynają się zbliżać do Sylvanii Wink W takim razie mam do Was kilka pytań:

1) Jakie są granice Sylvanii? Co się na nich znajduje? Jak świat zmienia się wraz ze zbliżaniem się do tych przeklętych ziem? Przecież nie powiem BG, że idą sobie idą aż tu nagle niebo się zachmurzyło, krajobraz zamienił się w step...

2) No właśnie, jaka formacja roślinna występuje w Sylvanii? I skoro jest to jałowa kraina chyba nie ma tam pól? Smile

3) I jakie wątki na przygody proponujecie? Smile Osobiście jestem pewny, że będzie coś z wampirami oraz z ich rywalizacją z rodem Von Carsteinów (Lub coś podobnego). Może macie jakiś ogólny obraz takiej kampanii? Smile

Będe wdzięczny za wszystkie wskazówki Very Happy
_________________
#Altdorf - Brujah, tak jakby człowiek Wink
#Dzielnica Kupiecka - MG Falandar Von Geldhaben (NPC)
#Pałac Mordu - Wolfram "Nachtmann"
#Przyjaciel czy Wróg? - Domarasc Ungardt "Marzyciel"
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Sab
Mod Mechaniki
Mod Mechaniki


Dołączył: 12 Lut 2005
Posty: 144
Skąd: z dalekiej północy

PostWysłany: Pon Maj 22, 2006 12:42    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jeśli chcesz dobrze opisać klimat oraz przyrodę Sylvanii poczytaj w jakiejś encyklopedii o Węgrach i Rumunii. Wszak tym właśnie krajom Sylvania odpowiada. Nikt też nie zaznaczył chyba, że nazwa "Sylvania" ma natychmiast kojarzyć się z wampirami i złem pełzającym ciarkami po plecach. Przecież Sylvania to Tran-Sylwania.
_________________
dekadencki golibroda
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Guivan
Przepatrywacz
Przepatrywacz


Dołączył: 04 Lip 2005
Posty: 5
Skąd: Mińsk Mazowiecki

PostWysłany: Pon Maj 22, 2006 14:58    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

1)
Jeśli chodzi o granice to moge ci przesłać mapę, daj znać na privie. Według mnie nie ma żadnej gwałtownej zmiany. Powoli jak idąc na wschód jest coraz mniej ludzi. A ci, których można tam spotkać, są strasznie zabobonni. Nie muszę wspominać, że w miasteczkach Sylvanii po zmroku nie spotyka się żadnych ludzi. Wychodzą dopiero ok. godz po świcie.
2)
Jeśli chodzi o naturę im dalej na wschód tym więcej lasów, które są coraz gęstsze, porastają wzgórza i występują na zmianę z bagnami.

3) To już do wyboru do koloru. Zawsze możesz wstawić jakiegoś nadgorliwego łowcę wampirów, który uwziął się na graczy, bo myśli, że są sługami wampira. Albo jako odskocznia od spraw wapirów możesz zorganizować swoim BG "wycieczkę" na bagna.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Paweł
Strażnik
Strażnik


Dołączył: 08 Cze 2006
Posty: 77
Skąd: z Pruszkowa obok wawy

PostWysłany: Czw Cze 08, 2006 20:17    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dracule można spotkać i Saurona,a to może dać mistrz gry,fajnie by było sptkać sauron lub opowiedzięć historie zaczynając od Hobbita,a kończąc na ostatniej część władzcy pierścieni.Sorry za spam.Nie byłem tam jeszcze.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
GrindGorond
Szabrownik
Szabrownik


Dołączył: 18 Paź 2006
Posty: 14
Skąd: biłgoraj

PostWysłany: Czw Paź 19, 2006 22:04    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Nie mowcie za duzo Brujahowi-Nasz MG-Bo mozemy nie dozyc nastepnej sesi Smile Very Happy
_________________
Strzeszcie sie sily ciemnosci ! !
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Monstero
Starszy Prochowy
Starszy Prochowy


Dołączył: 15 Lis 2005
Posty: 279
Skąd: z daleka

PostWysłany: Pon Paź 23, 2006 20:24    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jaki Dracula? Jaki Sauron?! Władca Pierścieni - Warhammer FRP?

Wywalić WP z tego forum... To oczywiście moje osobiste zdanie.

Natomiast wracając do tematu mam pytanie. Jaki lasy porastają Sylwanię, jakiego zwierza można znaleźć w lasach? I jaki typ zabudowy obowiązuje?
_________________
...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum drachenfels.nazwa.pl/drachenfels/forum/ Strona Główna -> Martwe Ziemie Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Wchodzę tam! - Mapy taktyczne do gier fabularnych.