Forum drachenfels.nazwa.pl/drachenfels/forum/
Forum Zamku Drachenfels
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 
[Strona Główna Zamku]    [Komnata Konstanta]
Pomysły na sesje..
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum drachenfels.nazwa.pl/drachenfels/forum/ Strona Główna -> Sesja
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Xsary
Markgraf
Markgraf


Dołączył: 09 Sty 2005
Posty: 2039
Skąd: Nowa Sól

PostWysłany: Pon Sty 31, 2005 17:23    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Aaa a my raz tak zrobliśmy no i było nawet fajnie Razz może nie zrozumiałem żartu he? Czasem to również jest potrzebne... A grałeś kiedyś przy świecach? Na pewno tak. A po co one są? Żeby stworzyć klimat!
_________________
#Sesja Przyjaciel czy wróg? - Frank albo Fred
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
dauthi
Starszy Szabrownik
Starszy Szabrownik


Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 22
Skąd: Middenheim

PostWysłany: Pon Kwi 04, 2005 21:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dobrych pomysłów na sesje jest wiele. Na kampanie? mniej... coz mam jeden bardzo dobry, ale brat mnie zabije jak powiem. Ma zamiar go opublikować =] A co byście powiedzieli na kampanie o skavenach (moi ulubiency). Otóż w dawnych czasach skaveńska rada szarych proroków wraz z inżynierami wybudowala, łącząc magię skavenów z siłą spaczenia Wunderwaffe zwane "Ocaleniem". Jak już się pewnie domyśliliście chodzi o bombe atomową. Co zrobią z nią skaveni? A może broń nie jest jeszcze gotowa? Czy magowie z Imperium nie będą chcieli jej dla siebie? Możliwości tyle ile głów na tym forum i nie tylko. Ja przyjąłem sie wersji, iż do skończenia broni potrzebny jest fragment metalu, z którego zbudowane są wrota chaosu... historia stworzenia, dawni slannowie. A jak go dostać? Odpowiedz w Lustrii i złotych miastach Slannów... =]
_________________
Make this day like a night... Songs of Darkness, Words of Light †
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Zedd
Mod Magów
Mod Magów


Dołączył: 04 Gru 2004
Posty: 722
Skąd: Zielona Góra

PostWysłany: Pon Kwi 04, 2005 22:49    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zarypisty pomysł... Czekam w takim razie z utęsknieniem na publikację.. Skaveny bowiem to także moje ulubieńce Very Happy
_________________
Zeddicus
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Xarandil
Mod Elfów
Mod Elfów


Dołączył: 30 Lis 2004
Posty: 1266
Skąd: warszawa

PostWysłany: Wto Kwi 05, 2005 15:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ta tu się zgodze że pomysł jest... mii się bardzo podoba ;] powiedz bratu niech prześle Do Ortha i na zamku umieśći ;]
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
dauthi
Starszy Szabrownik
Starszy Szabrownik


Dołączył: 04 Kwi 2005
Posty: 22
Skąd: Middenheim

PostWysłany: Wto Kwi 05, 2005 20:45    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

To co tu opisywałem to mój pomysł... Brat ma równie dobry, lub nawet lepszy. A co do umieszczania na zamku to ... już poza moją mocą jest, że tak powiem. Gdybym tylko porozmawiał i dowiedział się co na ten temat sądzi pan Orth... =]
_________________
Make this day like a night... Songs of Darkness, Words of Light †
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Łysy1382
Skrzydłowy
Skrzydłowy


Dołączył: 10 Sty 2005
Posty: 174
Skąd: Albion

PostWysłany: Sro Maj 04, 2005 13:55    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Kiedys opracowalem pewna kampanie. Chodzilo o podroze w czasie. Na poczatku bylo troche niemrawo, jednak po pewnym czasie gracze zorientowali sie, ze nie rozmawiaja ze soba, tylko ze swoimi odpowiednikami z przeszlosci. Kiedy chciali wrocic - ooops, znowu cos poszlo nie tak i znowu sie cofneli.... Teraz kazdego z niech bylo trzy razy wiecej. Zrobilem blad, ze dorzucilem do tego wszystkiego jeszcze ich klony, ale pomysl byl.... Moze cos takiego sie wam przyda. Jesli tak, to rade dokladnie spisywac poczynania graczy, bo idzie sie niezle zakrecic (i nie trzeba robic jakiejkolwiek walki).
_________________
" To BEER or not to BEER "
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Gość






PostWysłany: Nie Wrz 18, 2005 13:18    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Przygotowałem sobie niedawno dość ciekawy scenariusz, który zamierzam za niedługo poprowadzić. Chodzi tu o wędrówkę po opuszczonej krasnoludzkiej twierdzy, która wpadła w ręce goblinów. Jedna z sal to komnata młodych goblińkich szamanów, w którym jest mnóstwo eliksirów. Można je wypić z różnymi skutkami , z jakim należy określić rzucając K10:

1 – po wypiciu postać dostaje K6 obrażeń
2 - po wypiciu postać dostaje K2 punktów obłędu
3 - po wypiciu postać usypia
4 - po wypiciu postać zaczyna obrastać sierścią (na K10 tur)
5 - po wypiciu postać zaczyna mówić cienkim głosem (na K10 tur)
6 - po wypiciu postać może wyleczyć sobie 3 punkty obrażeń.
7 - po wypiciu postać widzi w ciemnościach (na K10 tur) na 10m (jeśli jest to elf, krasnolud lub halfing widzenie należy zwiększyć o 10m)
8 - po wypiciu postać ma +1 do Siły (do końca przygody)
9 - po wypiciu postać ma +1 do Wytrzymałości (do końca przygody)
10 - po wypiciu postać ma +3 do Żywotności (do końca przygody)

Co o tym sądzice?
Powrót do góry
Monstero
Starszy Prochowy
Starszy Prochowy


Dołączył: 15 Lis 2005
Posty: 279
Skąd: z daleka

PostWysłany: Sro Gru 07, 2005 10:37    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Cienko piszczeć gracze będą, oj cienko.

Podobają mi się pomysły powiązane z przestrzenią Pustki. Daje to ogromne możliwości, każde nawet najbardziej odrealnione i surrealistyczne światy stają przed graczami otworem. Światy pozbawione trzeciego wymiaru, o zamkniętej strukturze czasu (czas nie płynie liniowo tylko zapętla się, wszystko w końcu dochodzi do punktu wyjścia i toczy sięna nowo) bądź też takie, które są syntezą różnych miejsc (przenikające się rzeczywistości).

No i po takiej przygodzie punkty obłędu leją się do głów postaci strumieniem szerokim jak ujście Reiku.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Loradil
Przepatrywacz
Przepatrywacz


Dołączył: 27 Gru 2005
Posty: 8

PostWysłany: Sro Gru 28, 2005 01:21    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

widzialem taki fajny pomysl... nie pamietaj tej misji ale chodzilo o to ze gracze uslyszeli w karczmie jak trzech zapuszczonych traperow mowia "ok jutro przy wiezy" "przynies towar" chodzi o wymiane skor itp. ale gracze podejrzewaja ze to kultysci....

No i gdy tam dochodza to czekaja...

zaczajaja sie przy wiezy a tam sie ulatnia gaz.....

no i zaczynaja sie halucynacjie, ale gracze nic o tym nie wiedza. schodza do piwnicy i tam martwy szczur- kobieta zlozona w ofieze, nietoperz- demon itp. gracze wychodza i zauwazaja dziore. jest tam ciemna i cos tam syczy.

gracz wrzuca tam pochodnie i graz wybucha....

koniec :d
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Loradil
Przepatrywacz
Przepatrywacz


Dołączył: 27 Gru 2005
Posty: 8

PostWysłany: Sro Gru 28, 2005 01:32    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a co do moich pomyslow to DUZA KAMPANIA!
np:
-spotkanie wyznawczyni slaanesha
-przylacza sie ona do druzyny
-dowiaduja sie kim jest ale ona mowi ze sie boga wyzekla bo zobaczyla cierpienie ludzi zazynanych w wiosce
-trafiaja na wyznawcow khorna
-zauwazaja ze przywodca mail listy, mape aby uzyskac klejnot potrzebny do wskrzeszenie bloodsistera - fajny duzy demon
-ida po kamyk
-musza go zniszczyc
-plyna na pustkowia chaosu
-tam jest porwana piekna wyznawczyni, ktora moze juz ktos kocha...
-gracze biegna ja odbic
-zasadzka, gracze traca kamyk, jak go schowali to tortury i sie zlamia bo chaos to chaos... Very Happy nikt nie lubi patrzec na cierpienie kogos... np wyznawczynie jest cieta tempym nozem, zastepnie obrzygana, z jej ciala wychodza robak i ona wciaz zyje i krzyczy, blaga o pomoc.... :/ auć!!
-sa rzuceni na pozarcie komus tam ale ratuja sie! tylko wyznawczyni wie gdzie zabrali klejnot, trzeba ja uratowac!
-powrot do imperium
-leczenie wyznawczyni ale potrzeba magicznego przedmiotu ktory ma X
-powrot na pustkowia
-walka morska
-desperacka ucieczka przed wrogiem
-odnalezienie kultysow... jest ich za duzo
-ale wyznawczyni klamala - miala powstrzymac khorna ale stracila obstawe i potrzebowala kogos kto jej pomoze!
-wiec slaanesh pomaga graczom!
-odbijaja kamyk
-trzeba go zniszczyc
-ale wyznawczyni ich zdradza! bo byla tak naprawde wyznawca khorna ale inna grupa chciala sie dorwac do wladzy
-i mozna tak dalej.... i tak dalej.... latwo sie tworzy scenariusze
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sssh
Starszy Szabrownik
Starszy Szabrownik


Dołączył: 21 Mar 2006
Posty: 30
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto Mar 21, 2006 20:36    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ciekawe pomysły? Ja gdy już byłem zmęczony grą w stylu porozmawiaj, poszukaj, zabij, zabij, zabij, przynieś zacząłem czerpać przyjemność z gry postacią, która nie dokonywała wielkich rzeczy, była małym trybikiem w wielkiej machinie jaką jest świat; co świetnie pokazał nam MG podczas oblężenia Praag. W końcu młotek to nie jest heroic, ale z drugiej strony miło jest czasami odegrać herosa:) ale wracając do meritum, przygoda w stylu zoorganizowanie karawany ( co grałem niedawno ) rzecz z pozoru banalna a okazała się 8 godzinnymi zmaganiami. Albo kupno domu, proste, przyziemne sprawy ktróe sprawiają mase przyjemności.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Raziel
Starszy Prochowy
Starszy Prochowy


Dołączył: 27 Paź 2005
Posty: 284
Skąd: Sylvania

PostWysłany: Wto Mar 21, 2006 21:46    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Po pierwsze: Wątpie żeby ktoś przeżył wycieczke na Mroźną Północ, po drugie żaden Khorniarz nie splugawił by i siebie i Khorna udawaniem Slaaneshysty, po trzecie jak ktoś jest Khorniarzem albo Slaaneshystą to da się to rozpoznać bez problemu po charakterystycznych mutacjach i wypaczeniach
_________________
Per mortis ad gloria!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Blackswordsman
Mod Bestii
Mod Bestii


Dołączył: 18 Sty 2005
Posty: 3926
Skąd: Brama wymiarów północnego bieguna:)

PostWysłany: Sro Mar 22, 2006 11:21    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Racja, racja. Tylko stabilne , ukryte w miastach stowarzyszenia nie obnoszą sie ze swoimi znakami. Poza miastem Afiszują się ile się da. Wojownik Khorne rozpozna Slanneshyte na pierwszy rzut oka i na odwrót. Oni gardzą innymi bóstwami niż ich własne. Podszywać sie może tylko ktoś neutralny z zewnątrz ale i to długo nie potrwa, bo albo go zwerbują albo zabiją.
_________________
Jestem mieczem i zbroją. Moja droga tam gdzie krew.

MG tu i tam ^^
#Sesja Przekleństwo Wzgórz Hager Gatz
#Sesja Miasto Darrow
#Sesja Wichry Aderus
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Peplin
Przepatrywacz
Przepatrywacz


Dołączył: 27 Cze 2007
Posty: 8
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Sro Cze 27, 2007 15:09    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja raz zrobiłem sesje w której grupa krasnali wyruszyli by odebrac goblinom(lub skavenom zależy jak kto lubi), krasnale zwerbowali graczy by im pomogli oni ruszyli w podróż weszli do starej kopalni Krasnali napakowanej wrogami i oni musieli jakąś się wydosta jest na to wiele różnych sposobów np. zdobyli mape kopalni i musza przejsc przez rózne przejścia chronione rużnymi stworami itp. Twisted Evil aż wkońcu wychodzą z kopalni ledwo żywi itp.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Blackswordsman
Mod Bestii
Mod Bestii


Dołączył: 18 Sty 2005
Posty: 3926
Skąd: Brama wymiarów północnego bieguna:)

PostWysłany: Sro Cze 27, 2007 17:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Czy ten post jest po polsku?? Pisz sobie posty w wordzie albo coś, bo i literówki ,i ortografy , błędy stylistyczne i logiczne robisz. Zedytuj tego posta i popraw.
_________________
Jestem mieczem i zbroją. Moja droga tam gdzie krew.

MG tu i tam ^^
#Sesja Przekleństwo Wzgórz Hager Gatz
#Sesja Miasto Darrow
#Sesja Wichry Aderus
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum drachenfels.nazwa.pl/drachenfels/forum/ Strona Główna -> Sesja Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Wchodzę tam! - Mapy taktyczne do gier fabularnych.