Forum drachenfels.nazwa.pl/drachenfels/forum/
Forum Zamku Drachenfels
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 
[Strona Główna Zamku]    [Komnata Konstanta]
Znaleziono 37 wyników
Forum drachenfels.nazwa.pl/drachenfels/forum/ Strona Główna
Autor Wiadomość
  Temat: Rangi Moderatorów
Ernst

Odpowiedzi: 11
Wyświetleń: 10425

PostForum: Informacje   Wysłany: Pią Lut 11, 2005 20:56   Temat: Rangi Moderatorów
To byla tylko propozycja.. Zreszta to zalezy od nich jak chca ta moga (chyba nikt im nie zabroni). Moze i masz racje ze nie potrzebnie beda sie wyruzniac..
  Temat: Rangi Moderatorów
Ernst

Odpowiedzi: 11
Wyświetleń: 10425

PostForum: Informacje   Wysłany: Pią Lut 11, 2005 20:48   Temat: Rangi Moderatorów
Jestem za tym zeby kazdy moderatorzy miali emblematy przystosowany kazdy do innego dzialu. Bedo rozruzniani, proponuje tez zeby moderatorzy na swoim dziale pisali innym kolorem.
  Temat: Gdzie wasza druzyan obecnei się znajduje ?
Ernst

Odpowiedzi: 30
Wyświetleń: 31721

PostForum: Problemy, pytania, poszukiwania   Wysłany: Sro Lut 02, 2005 21:08   Temat: Gdzie wasza druzyan obecnei się znajduje ?
Dobra niech bedzie ten Kitajan (czy jakos tak). Druzyna zostala teleportowana (tylko to mam mogl zaoferowac) przez jakiegos mistrza magi w podziece za ocalenie jego ucznia i , teleportu uzyl gdyz wied ...
  Temat: Gdzie wasza druzyan obecnei się znajduje ?
Ernst

Odpowiedzi: 30
Wyświetleń: 31721

PostForum: Problemy, pytania, poszukiwania   Wysłany: Sro Lut 02, 2005 17:02   Temat: Gdzie wasza druzyan obecnei się znajduje ?
Z Norkiej krainy druzyna zostala teleportowana... do chin... Niema jak male skosnookie ludziki, ktore gadaja a nikt niewie co...
  Temat: W jakiego Boga wierzycie
Ernst

Odpowiedzi: 44
Wyświetleń: 45113

PostForum: Religie i Bogowie   Wysłany: Sro Lut 02, 2005 16:54   Temat: W jakiego Boga wierzycie
W drużynie, w której gram każdy ma innego Boga... Jeden wierzy w Morra, drugi w Urlyka, a nastepny w Taala... Chyba tylko krasnoludy (w tej drużynie) wierzą w Urlyka... Very Happy
  Temat: Ile macie PP?
Ernst

Odpowiedzi: 66
Wyświetleń: 50082

PostForum: Dział ogólny   Wysłany: Sro Lut 02, 2005 16:45   Temat: Ile macie PP?
Moj MG (powtorze sie) nie mowi nam kto ma PP i nawet dobrze bo jesteśmy bardziej ostrozni o swoje zycie. Do walki podchodzimy rozsadnie bo w kazdej chwili mozemy zginac... I dlatego nie wiem czemu nar ...
  Temat: Gdy dochodzi do starcia...
Ernst

Odpowiedzi: 10
Wyświetleń: 10223

PostForum: Dział ogólny   Wysłany: Czw Gru 30, 2004 14:49   Temat: Gdy dochodzi do starcia...
u mnie wyglada to jakos tak:
-(MG) widzicie dwoch orkow. co robicie??
-(gracz1) ja szarzuje
-(MG) a ty??
-(gracz2) tez szarzuje
-(MG) czyli wszyscy szarzujecie??
-(gracz3) nie ja wyciagam ...
  Temat: Wasza postać
Ernst

Odpowiedzi: 31
Wyświetleń: 29019

PostForum: Dział ogólny   Wysłany: Czw Gru 30, 2004 14:41   Temat: Wasza postać
terza mam nowa postac... tamta wrocila do nuln i zalozyla rodzine. nowa postac to syn bylej postaci...

imie: Sharki
rasa: czlowiek
wiek: 29
kl. zawodowa: lotr
  Temat: Bogowie: czy tylko się ich obawiacie, czy w nich wierzycie
Ernst

Odpowiedzi: 32
Wyświetleń: 27577

PostForum: Religie i Bogowie   Wysłany: Sro Gru 22, 2004 20:32   Temat: Bogowie: czy tylko się ich obawiacie, czy w nich wierzycie
Tak sie akurat sklada ze trafiles w boga ktory FAKTYCZNIE ISTNIEJE, ale nie wyslucha nigdy ludzi...
  Temat: Gdzie wasza druzyan obecnei się znajduje ?
Ernst

Odpowiedzi: 30
Wyświetleń: 31721

PostForum: Problemy, pytania, poszukiwania   Wysłany: Sro Gru 22, 2004 13:43   Temat: Gdzie wasza druzyan obecnei się znajduje ?
Moj MG mowil mam ze kasa tam jest 2 czy 3 wieksza od zk... pozatym bez cieplego ubrania nie radze sie tam wybierac, chyba ze masz duzo kasy i kupisz sobie na miejscu...
  Temat: Wątek romantyczny...
Ernst

Odpowiedzi: 40
Wyświetleń: 35419

PostForum: Sesja   Wysłany: Sro Gru 22, 2004 09:15   Temat: Wątek romantyczny...
jedyny watek romantyczny jaki widzialem w warhammerze to jak krasnolud chcial zniszczyc magiczma skrzynke swoim ukochanym toporem... po uderzeniu zamknol sie w sobie...
  Temat: Kobieta ;)
Ernst

Odpowiedzi: 48
Wyświetleń: 39668

PostForum: Dział ogólny   Wysłany: Pon Gru 20, 2004 11:27   Temat: Kobieta ;)
He.. ja notomaiast gralem w sierpniu z kuzynka... nietylko to ze sie wczula w klimat i postac to mi zyc mi niedawala... rano pobudka i pytanie "kiedy gramy??, "wymysliles historie?"... meczyla mnie ta ...
  Temat: Kobieta ;)
Ernst

Odpowiedzi: 48
Wyświetleń: 39668

PostForum: Dział ogólny   Wysłany: Nie Gru 19, 2004 22:27   Temat: Kobieta ;)
No fajnie by bylo jak bym mial jakoms panienke w druzynie
I to jeszcze jak fajnie... zarci by sie nie palilo tak czesto (moze wcale nigdy) bylo by normalne nie sorowe, nie spalone... wszystko bylo by ...
  Temat: Jak gracie???
Ernst

Odpowiedzi: 61
Wyświetleń: 40571

PostForum: Dział ogólny   Wysłany: Nie Gru 19, 2004 21:55   Temat: Jak gracie???
Moja postac ma zamiar urzywac katany oburecznej... zanim zdobedzie ta katane ( i o ile MG ulatwi znalezienie... w co szczerze watpie) to minie kilkadziesiat sesji na poszukiwanie. Znajac MG, postac be ...
  Temat: Sesja - z alkoholem czy bez?
Ernst

Odpowiedzi: 45
Wyświetleń: 41544

PostForum: Sesja   Wysłany: Pią Gru 17, 2004 09:10   Temat: Sesja - z alkoholem czy bez?
[quote="pyza"] wcześniej sie umawiamy czy wogóle coś wypijemy

To ja rozumiem, ze Ty potrafisz sie powstrzymac ale naprzykald inni sie nie umawiaja i nie potrafia sie powstrzymac. Niektorzy zaczyn ...
 
Strona 1 z 3 Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:  


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Wchodzę tam! - Mapy taktyczne do gier fabularnych.