Forum drachenfels.nazwa.pl/drachenfels/forum/
Forum Zamku Drachenfels
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja   ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 
[Strona Główna Zamku]    [Komnata Konstanta]
Znaleziono 22 wyników
Forum drachenfels.nazwa.pl/drachenfels/forum/ Strona Główna
Autor Wiadomość
  Temat: Pałac Imperatora
tartalia

Odpowiedzi: 391
Wyświetleń: 199320

PostForum: Altdorf 2502   Wysłany: Nie Wrz 17, 2006 18:30   Temat: Pałac Imperatora
<Przechadzam sie powoli pałacowymi korytarzami, zafascynowana nowym tomikiem poezji. Wczytana w lekture, od czasu do czasu spoglądam pod nogi. Po godzinnym spacerze wracam zadowolona do swojej komn ...
  Temat: Mój Ideał..
tartalia

Odpowiedzi: 38
Wyświetleń: 27364

PostForum: A tak poza Warhammerem to...   Wysłany: Czw Kwi 28, 2005 12:27   Temat: Mój Ideał..
Też bym tak chciała.Mam swój ideał ale niestety jest nieosiągalny. Sad
I zgadzam się z Arieną, że dla każdego z nas ktoś inny jest tym wymarzonym.
  Temat: Miłość w Warhammerze?Czy da się z tym żyć???
tartalia

Odpowiedzi: 49
Wyświetleń: 37671

PostForum: Las Loren   Wysłany: Pią Kwi 22, 2005 14:33   Temat: Miłość w Warhammerze?Czy da się z tym żyć???
Jaka zmiana płci? Tutaj nic nie trzeba zmieniac. Albo się jest kobietą albo się nia nie jest. Facet to facet i nic tego nie zmieni chocby nie wiem co zawsze nim pozostanie. W Warhammerze nie ma żadnyc ...
  Temat: Kobieta w WFRP.Potrzebna,czy nie??
tartalia

Odpowiedzi: 92
Wyświetleń: 61865

PostForum: Las Loren   Wysłany: Wto Kwi 19, 2005 12:37   Temat: Kobieta w WFRP.Potrzebna,czy nie??
Miałeś szczescie ze skonczyła sie na kilku siniakach bo jakby ci przywalił grabaż z łopaty to by nie było tak ciekawie. Jako kobieta w delikatny sposób dałam ci do zrozumienia że koni rycerzy się nie ...
  Temat: Miłość w Warhammerze?Czy da się z tym żyć???
tartalia

Odpowiedzi: 49
Wyświetleń: 37671

PostForum: Las Loren   Wysłany: Wto Kwi 19, 2005 12:23   Temat: Miłość w Warhammerze?Czy da się z tym żyć???
Całe szczęście łysy że ty nie masz problemów z wymiotowaniem na graczy odgryających scenki miłosne. Oj bo jakby tak było to wole już nie grać zakochanej w Patricku. Very Happy
Ciekawe jakby MG odegrał miłośc ...
  Temat: Kobieta w WFRP.Potrzebna,czy nie??
tartalia

Odpowiedzi: 92
Wyświetleń: 61865

PostForum: Las Loren   Wysłany: Pią Kwi 15, 2005 12:25   Temat: Kobieta w WFRP.Potrzebna,czy nie??
Może to dlatego ,że nieokazujecie jej żadnych uczuć. Nawet jeśli kobieta która gra wojownikiem i wydaje się być twarda to miłe słówka nie zaszkodzą. tak jak faceci zwracają uwagę na wygląd, kobiety są ...
  Temat: Miłość w Warhammerze?Czy da się z tym żyć???
tartalia

Odpowiedzi: 49
Wyświetleń: 37671

PostForum: Las Loren   Wysłany: Pią Kwi 15, 2005 12:19   Temat: Miłość w Warhammerze?Czy da się z tym żyć???
To dlatego ci się robi nie dobrze bo na codzień ich nie urzywasz. A jakbyś się postarał i wydusił od czasu do czasu coś słodkiego to by było inaczej.Ale przecież na sesji całkiem nieżle ci idzie okazw ...
  Temat: Kobieta w WFRP.Potrzebna,czy nie??
tartalia

Odpowiedzi: 92
Wyświetleń: 61865

PostForum: Las Loren   Wysłany: Czw Lut 17, 2005 14:01   Temat: Kobieta w WFRP.Potrzebna,czy nie??
oczywiście ze kobieta najlpiej potrafi zwabić faceta w pułapk. zobaczy taki jeden laske na drodze i mysli tylko o tym zeby zaciagnac ja do łózka.najlpszym przykładem jest tmplariusz slanesza. te to do ...
  Temat: Elf, krasnolud, człowiek a może hafling?
tartalia

Odpowiedzi: 20
Wyświetleń: 18002

PostForum: Las Loren   Wysłany: Sro Sty 26, 2005 12:31   Temat: Elf, krasnolud, człowiek a może hafling?
Kiedyś myślałam, że najgorszą rasą jaką można krać to krasnoludy. teraz wiem, że byłam w błędzie. od ok 8 sesji gram krasnolódka i jest super.
Krasnoludki są bardzo rzadkie i dzięki temu mam duże pow ...
  Temat: Co myślicie o stareotypach??Szczególni Elf i Krasnal
tartalia

Odpowiedzi: 38
Wyświetleń: 28186

PostForum: Las Loren   Wysłany: Sro Sty 26, 2005 12:23   Temat: Co myślicie o stareotypach??Szczególni Elf i Krasnal
Więc musze przypomnieć jak to mawiał mój MG, że elfy i krasnolódy zywią do siebie niechęć a nie nienawiśći. Nie zawsze jest tak, że jak krasnolód zobaczy elfa to skacze mu do gardła. Dopóki jeden nie ...
  Temat: Kompleks Elfa
tartalia

Odpowiedzi: 34
Wyświetleń: 26930

PostForum: Las Loren   Wysłany: Sro Sty 26, 2005 11:40   Temat: Kompleks Elfa
Kompleks elfa to bzdura. Jesli gracz potrafi grać to umiejętnie wcieli się w każda postać. Ja np grałam już każdą rasą. na początku myślałm, że najlepiej gra się człowiekiem, ale potem wcieliłam się w ...
  Temat: jak grac halfem ?
tartalia

Odpowiedzi: 11
Wyświetleń: 10443

PostForum: Osada Halflingów   Wysłany: Sro Sty 26, 2005 11:31   Temat: jak grac halfem ?
Grałam niedawno halfingiem kobietą.z pozoru niwinna kobietka, a wrzeczywistości pochodziła z gildii zabójców. pod przykrywką kuchareczki szukajacej przygód miała zabić całą druzynę.Plan był powoli wci ...
  Temat: Wazne jest zeby umiec wcielic sie w elfa
tartalia

Odpowiedzi: 64
Wyświetleń: 44214

PostForum: Las Loren   Wysłany: Sro Sty 26, 2005 11:21   Temat: Wazne jest zeby umiec wcielic sie w elfa
Grałam kiedyś elfką, ale niestety żadna przyjemność mnie nie spotkała. podróżowałam z dwoma krasnoludami. Bez przerwy się czepiali od tak.
jeden mnie tak wkurzył, że wysmarowałam kałem jego podłogę i ...
  Temat: Wazne jest zeby umiec wcielic sie w elfa
tartalia

Odpowiedzi: 64
Wyświetleń: 44214

PostForum: Las Loren   Wysłany: Sro Sty 26, 2005 11:15   Temat: Wazne jest zeby umiec wcielic sie w elfa
uważam, że elfy są spoko pod warunkiem , że nie zaczną się wpieprzać w nieswoje sprawy. ostatnio moja krasnoludka podrózuje z elfka i jak na razie nic do siebie nie mają, jedyne co nie pasi to facet e ...
  Temat: Kobieta w WFRP.Potrzebna,czy nie??
tartalia

Odpowiedzi: 92
Wyświetleń: 61865

PostForum: Las Loren   Wysłany: Sro Sty 26, 2005 11:09   Temat: Kobieta w WFRP.Potrzebna,czy nie??
szczerze mówiąc, po takich orgiach trudno by się zdziwić, że mamusia będziesz! Tylko co się stanie kiedy wrócimy do swoich czasów. Question
 
Strona 1 z 2 Idź do strony 1, 2  Następny
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:  


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Wchodzę tam! - Mapy taktyczne do gier fabularnych.